• Anonym (Fritiof)

Naken utan sex

Hej!
    Vi har infört en mycket bra modell för man behöver inte ha sex varje gång man är naken. Vi klär av oss helt nakna och ligger smeker varandra. Min fru är mycket attraktiv fina bröst och rakad fitta. Nu under sommaren är det skönt att slita av sig kläderna. Vi har nerdragit i sovrummet och det här sker under helgerna. Ibland dricker vi champagne eller vin. Det gäller att vårda sin kärlek.

• Svar på tråden Naken utan sex
  • Anonym (va)

Ok....? Vad är poängen med ditt inlägg?

Att din fru är attraktiv antar jag att hon är eftersom du har valt henne?

• Anonym (Fritiof)

Det kan vara skönt för både henne och mig att inte känna tvånget på sex. Hon är attraktiv joggar och spelar golf.

• Anonym (Naturisten)

Vi är utan kläder väldigt ofta då vi är naturister,utan att ha sex,det är inget konstigt med det.

• Anonym (Fritiof)
    Anonym (Naturisten) skrev 2018-07-02 12:25:49 följande:

Vi är utan kläder väldigt ofta då vi är naturister,utan att ha sex,det är inget konstigt med det.

Vi är varken naturister eller nudister. Badar nakna gör vi när vi är ute och seglar. Länsar vi och det är bra väder brukar min fru knäppa av sig sin bikini. Under förutsättning att vi inte har insyn.
  • Anonym (eh?)

Jag förstår inte vad diskussion-underlaget är?

• Anonym (Och?)

Är väl många som sover nakna tillsammans utan att ha sex? Förstår inte vitsen med inlägget.

• Anonym (Xxx)

Låter kanonfint. Lätt att glömma att den möjöigheten finns!

• Anonym (Misse)
    Anonym (Xxx) skrev 2018-07-02 20:23:09 följande:

Låter kanonfint. Lätt att glömma att den möjöigheten finns!

Haha! Möjöigheten...
  • Pussan

Å andra sidan behöver man inte vara naken för att ha sex

• Anonym (Lax)

Är det nu jag ska skriva "sicken måcklis"?

Sicken måcklis!

• Lione81

Det är mysigt att gå runt naken inför sin sambo. Man tittar lite och är bara. Hon blir glad då kuken reser sig. Har skett flera gånger utan att vi har sex.

Vi sover alltid nakna. Svårt att inte föra in kuken mellan skinkorna när vi skedsover. Min kun reser sig direkt då.

• Tom Araya
    Anonym (Fritiof) skrev 2018-07-02 11:56:02 följande:

Hej!
    Vi har infört en mycket bra modell för man behöver inte ha sex varje gång man är naken. Vi klär av oss helt nakna och ligger smeker varandra. Min fru är mycket attraktiv fina bröst och rakad fitta. Nu under sommaren är det skönt att slita av sig kläderna. Vi har nerdragit i sovrummet och det här sker under helgerna. Ibland dricker vi champagne eller vin. Det gäller att vårda sin kärlek.

Vi duschar nakna och helst även sover nakna, så detta är mer eller mindre självklart för oss.
  • Pentra
    Pussan skrev 2018-07-02 22:41:19 följande:
    Å andra sidan behöver man inte vara naken för att ha sex

Precis! Jag och min kollega har ofta en sensuell variant av CFNM, och gärna då utomhus i naturen. Men vi har heller inte sex så fort vi ses; ibl så njuter vi bara av varandras närvaro, och av smekningar. ... Jag är också en person som sover naken, och jag har inte heller sex varje gång för det. Vi somnar tätt intill, hud mot hud, sover sked, smeker varandrea en stund och somnar då gott tillsammans. Härligt, ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Nakna)

Vi är mycket nakna, vi har inte farligt med insyn och har sällan kläder på hemma. Blir tyvärr inte mycket sex ändå... Ingen rakad fitta heller, snygg kropp dock

• Lione81
    Anonym (Nakna) skrev 2018-07-03 09:04:58 följande:

Vi är mycket nakna, vi har inte farligt med insyn och har sällan kläder på hemma. Blir tyvärr inte mycket sex ändå... Ingen rakad fitta heller, snygg kropp dock

Har du testat att ha rakat? Har du stort sug efter sex?
  • Mimosa86

Tycker detta är ett bra inlägg!

Man behöver kunna vara nakna utan press på sex. Att våga visa sig naken och vara bekväm med det inför sin partner skapar mycket bra effekter som jag tror påverkar sexlivet bra.

Det är faktiskt inte en självklarhet som många hön tinne verkar skriva

• Anonym (eh?)
    Mimosa86 skrev 2018-07-03 10:31:48 följande:

Tycker detta är ett bra inlägg!

Man behöver kunna vara nakna utan press på sex. Att våga visa sig naken och vara bekväm med det inför sin partner skapar mycket bra effekter som jag tror påverkar sexlivet bra.

Det är faktiskt inte en självklarhet som många hön tinne verkar skriva

Fast om många (de flesta) tycker att det är självklart att nakenhet eller gos inte tvunget ska leda till sex så kanske det är problem hos alla de (du och TS?) som lever eller har levt under uppfattningen att sex är ett krav varje gång någon eller båda är nakna eller kelar. Eller nej, inget kanske alls. Det är ett problem att leva under sådana normer.
Svar på tråden Naken utan sex