• Anonym SU

V 16, hur mår ni?

Hej!

Jag går in i v 16 imorgon (15+0). Är lite nyfiken på er andra som är runt samma vecka, hur mår ni och har ni några symtom?

• Svar på tråden V 16, hur mår ni?
  • Guldbarb

Är i vecka 15 (går in i vecka 16 i morgon). Är fortfarande trött och illamående även om det har bättrat sig något. Själv då? :)

• Anonym SU

Åh vad roligt. Har du också BF 25 december? :)

Jag känner också bara av lite trötthet, mår annars bara bra. Har hört att många mår bra fr.o.m nu och kommande veckor. Samtidigt skulle jag gärna känna lite mer symtom för att veta att allt är som det ska. Har rul om tre veckor, det känns sååå långt bort :)

• Guldbarb

Japp 25e december :) men får vänta 4 veckor på rul. För min del går det inte att förneka för magen bestämde sig för att bli svullen några dagar efter plus och det försvann inte så jag tror inte det bara är svullnad längre haha ;P. Var inne och såg hjärtat i v 12 så det är lite lugnande.

Tror jag känner rörelser men är inte helt säker, gör du det? :)

• Anonym SU

Okej :) Jag har också fått mage, men den är ännu inte ?hård?. Gjorde KUB v 12, fick då se en frisk och levande bebis. Jag trooor att jag känner rörelser då och då, men kan inte riktigt avgöra om det är det lilla livet eller bara magen/tarmarna haha.

Har du berättat på jobbet än? Jag har bara berättat för närmaste chef och två kollegor. Jobbar på ett ganska stort kontor, så väntar till efter rul med att berätta för fler.

• Guldbarb

Jag studerar i vanliga fall så skolan har jag inte berättat för men där jag jobbar extra under sommaren har jag berättat och det syns rätt tydligt redan :) Men i övrigt väntar vi med att gå ut med det tills efter rul

Svar på tråden V 16, hur mår ni?