• Den oönskade

    Jag årkar fan inte mer!

    Jag är en kille som ganska nyligen har fyllt 21.

    Min morsa stack när jag var två så jag har praktiskt taget uppfostrat mig själv, för min pappa har aldrig funnits där mer när han skulle slå mig, trycka ner mig fysiskt och psykiskt, sparkat mig och våldtagit mig. Sen blev jag ständigt mobbad i skolan.

    Stack när jag var 13år.

    Jag har alltid varit konstig tycker jag och jag antar att det är därför som jag inte har några vänner. Jag litar inte på nån längre.

    Resten av släkten straffar mig fortfarande för att jag polisanmälde honom, men det har dom väll rätt att göra.

    Trakaserar mig med hotbrev och liknande.

    När jag gick till polisen och berättade om allt (13år gammal) så tittade han på mig, vek ihop sin bok och stängde av bandspelaren och sa:

    Vad trodde du det här skulle hjälpa?? Du förstår väll att man kan inte lita på ett barn.

    Sedan gick han.

    Jag är döv på ett öra, svårt att andas på grund av att näsa är förstörd och oskuld för att jag kan inte äns titta på en annan människa utan att jag blir rädd, skäms och äcklad på nått sätt. Jag klarar heller inte av att rör ett barn eller vara nära dom.

    Jag hatar mig själv och jag önskar innerligt att jag kunnde dö. Alla skulle få det bättre då. Så varför finns jag?!

    Jag årkar fan inge mer!

  • Svar på tråden Jag årkar fan inte mer!
  • Anonym (b)

    Jag tycker du ska ordna någon samtalskontakt. Du kan tex ringa din vårdcentral. Det finns hjälp att få. Jag har själv gått i samtal. Har man varit med om hemska saker så bär man det alltid med sig. Men det känns bättre när man samtal med någon professionell och man blir bättre på att hantera sina problem.
    Du är värdefull, ta hand om dig!

  • Anonym (She)

    Alltså jag blir så fruktansvärt ledsen i hjärtat, arg och förbannad över alla dessa trasiga barn som växer upp till trasiga människor pga händelser som dessa. Polisen du träffade är säkert pedofil själv, otroligt oprofessionell! Är så ledsen att höra om allt du råkat ut för, men det finns bra personer som är där för att hjälpa dig. Det kommer bli tufft, men du kommer läka tids nog. Jag hejar på dig! <3

Svar på tråden Jag årkar fan inte mer!