Få honom intresserad igen
Hej!
Jag träffade en kille på mitt jobb för lite mer än ett år sedan. Vi flörtade en del och när jag sen slutade någon månad senare fortsatte vi snacka och träffade varandra 2-3 gånger. Han verkade alltid så intresserad och ville ses men när det väl kom till sak så kunde han aldrig pga "mycket plugg". Var totalt nerkärad i denna människa och ville inte avsluta det. Men tillslut frågade jag vart det ledde osv och han sa att jag borde gå vidare pga olika personliga skäl.
Jag är inte dum. Jag fattar att intresset inte var tillräckligt stort men anledningen till att jag inte kan gå vidare (detta var nu 6 månader sen) är för att jag aldrig fick veta VARFÖR han inte ville vara med mig. Det gnager på mig så hårt att jag inte frågade och förmodligen aldrig får veta. Jag skulle gissa att han kan fått känslan av att jag var lite för "lätt tillgänglig" vilket jag verkligen inte är vanligtvis. Vi körde aldrig riktigt "katt oh råtta" leken.
Men nu till saken. Vi jobbar återigen ihop på samma arbetsplats. Vi pratar när vi träffar på varandra osv. Men jag vill verkligen bara att han ska bli intresserad igen så jag kan komma över hela den här "varför dissade han mig?" tanken. Vad är era bästa tips? Ska jag leka ointresserad? Ska jag visa intresse? HJÄLP!