• Anonym (@)

Mjölby

Har nyligen ja 1 1/2 vecka sen flyttade jag till Mjölby och undrar om det finns andra här som bor där.

Jag är intresserad av träning och undrar om det finns nått bra gym som ni kan rekommendera det jag sysslat med förut är cirkelträning och zumba

Är även nyfiken på om ni som bor i Mjölby trivs? Ni får gärna göra en - och + lista på några saker.

På min - står dialekten såhär efter väldigt kort tid på min + har jag inget än men när jag kommit in i jobbet blir det säkert ett + på det

• Svar på tråden Mjölby
  • Anonym (@)
    LenaDenRena skrev 2018-07-05 14:56:44 följande:

Fyfan Mjölby? Flytta!

Vad tycker du är så fel med Mjölby?
  • Anonym (@)

Har märkt mer än dialekten o det är att det är otroligt många ryska personer som bor här i Mjölby och jobbar med naglar och hår inte för att jag gör nagelförlängningar men frissan vill man till o vem vet dom kanske är duktiga med hår OBS är inte rasist men märkt av detta med ryska personer på denna korta tiden.

• LenaDenRena
    Anonym (@) skrev 2018-07-05 15:42:30 följande:
    Vad tycker du är så fel med Mjölby?
    ALLT!
  • Nonym
    LenaDenRena skrev 2018-07-05 16:24:00 följande:

ALLT!

Ligger ju nära Mantorp-park iaf, det måste väl kunna räknas som nåt som är rätt?;P
  • Anonym (@)

[quote=78858000][quote-nick]Nonym skrev 2018-07-05 16:44:25 följande:[/quote-nick]Ligger ju nära Mantorp-park iaf, det måste väl kunna räknas som nåt som är rätt?;P[/quote

Jag är inte nån bilintresserade person tyvärr

• Nonym
    Anonym (@) skrev 2018-07-05 17:37:09 följande:

[quote=78858000]

Jag är inte nån bilintresserade person tyvärr

Ok, var ju synd
  • Anonym (L)

Jag bor i Linköping och har gjort i snart ett år. Jag har då redan fått intrycket om att det bor mycket WT i Mjölby och att man helst inte flyttar dit. Mycket knark också.. Min pojkvän har bott i Linköping hela sitt liv och han skulle nog avråda vem som helst att bo i Mjölby! Men vem vet, kanske du kommet trivas hur bra som helst? Jag talar bara ur mitt intryck och ja, fördomar.

• Anonym (Flyttade)

Hemskt va illa alla tycker om Mjölby. Är nog det enda ställe jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka till. Mysigt. Fint. Bra med affärer. Mysiga restauranger. De som inte trivs i Mjölby har nog helt enkelt fått fel umgänge. Grattis till dig. Kör på och lyssna på dig själv. :)

Jag tränade mycket. Testat alla gymmen. Testa dig fram är mitt råd. Se vilket du trivs i. :)

Jag flyttade pga jobb. Men kan gärna flytta tillbaka nån dag. :)

• Anonym (@)
    Anonym (L) skrev 2018-07-05 19:41:46 följande:

Jag bor i Linköping och har gjort i snart ett år. Jag har då redan fått intrycket om att det bor mycket WT i Mjölby och att man helst inte flyttar dit. Mycket knark också.. Min pojkvän har bott i Linköping hela sitt liv och han skulle nog avråda vem som helst att bo i Mjölby! Men vem vet, kanske du kommet trivas hur bra som helst? Jag talar bara ur mitt intryck och ja, fördomar.

Ok är inte för några WT och knark tar jag totalt avstånd från.
Svar på tråden Mjölby