• Anonym (Tillfälligheter)

Hitta en KK som också är gift. Någon likasinnad?

Som rubriken lyder är jag ute efter någon gift kvinna som vill ha det lilla extra i sitt liv. Känns helt hopplöst att hitta en sån kvinna. Denne måste vara gift/sambo då vi har lika mycket att förlora om sanningen visar sig, alltså vår maka/make.

Negatvia kommenterar behöver ni inte komma med. Och nej, jag tänker inte skilja mig. Går rakryggad även om jag varit otrogen!

Så tillbaks till frågan, vart hittar man dessa kvinnor?

Jag är en ung gift man, har aldrig haft svårigheter att ragga på tjejer. Men som gift man är det andra kort som man spelar på..

• Svar på tråden Hitta en KK som också är gift. Någon likasinnad?
  • Anonym (Tillfälligheter)

Som sagt, bittra kommentarer kan ni behålla för er själva.

• Anonym (Jessica)

Det lättaste för dig är väl att besöka en hora?

Kolla först om hon är gift sen är det bara att knulla

• Anonym (tillfället gör tjuven)

Det klassiska är väl att hitta en kollega förstås.

Jag hittade min via ett gemensamt engagemang, två flugor i en smäll blev det eftersom vi också finns i samma umgängeskrets (det gör även hans fru, men inte min man) . Att vi två hänger är liksom inga konstigheter.

• Anonym (Kinky_vi)

Kurser, jobb, bekanta är väl klassiker. Min första KK som jag träffade när jag fortfarande var gift med min första man var en av hans kollegor som vi också umgicks med lite privat. Blev som det blev på en midsommar fest. Dålig sill och många snapsar fick min dåvarande man att somna sött så jag och kollegan hamnade i gäststugan medan resten av sällskapet drack kaffe och konjak till jordgubbstårtan. Inget jag ångrar utan det var nog där och då jag bestämde mig för att gå vidare i livet. Tog dock nästan två år innan jag flyttade. Klassiska dumheten att gå kvar för att man tror att det är bra för barnen. Kan nämna att det från kollegans var en hämnd mot sin fru att träffa mig. Hon hade sedan en tid skaffat sig en ung välutrustad toyboy som hon skröt rätt öppet om när hon fick lite för mycket i sig.

• Anonym (valmöjligheter)

Där har man som kvinna stora fördelar eftersom män gärna vänstrar och har lösa sexförbindelser i alla åldrar. Som medelålders kvinna snart (47) har jag dessutom ett stort urval i åldersgruppen 20-35 att välja på. Tror det är få kvinnor som vill vänstra men någon gift borde du väl kunna hitta eller någon kvinna mellan förhållanden som bara vill sexa loss lite eller ha en kk?

• Anonym (Swing for fun)
    Anonym (valmöjligheter) skrev 2018-07-05 10:45:20 följande:

Där har man som kvinna stora fördelar eftersom män gärna vänstrar och har lösa sexförbindelser i alla åldrar. Som medelålders kvinna snart (47) har jag dessutom ett stort urval i åldersgruppen 20-35 att välja på. Tror det är få kvinnor som vill vänstra men någon gift borde du väl kunna hitta eller någon kvinna mellan förhållanden som bara vill sexa loss lite eller ha en kk?

Ligger en del i detta. Var rent tekniskt gift när jag skaffade min första KK men relationen var död sedan länge. Valde dock nästan alltid gifta män som KK både när jag var gift och efter skiljsmässan om dom inte var aktiva singelswingers. Testade några vanliga singelkillar som KK men det blev alltid en massa problem med killar som ville ha ut mer av relationen än bara sex. Vissa moraltanter kan tycka att det är fel att skaffa sig en gift KK men där mycket mindre risk för stök och man tvingar ju ingen till att bli KK.
  • Fritz08

TS. Jag avråder dig till att söka KK på arbetsplatsen.

Lätt att det blir knas om tjejen ångrar sig eller ni blir avslöjade, De enda som lyckas är de som reser i sitt yrke som ex försäljare eller uthyrd receptionist.

Funderar själv på att gå över till bemanningsbranschen och leta KK i Stockholm.

Jag behöver närhet och att få knulla.

• Anonym (Swing for fun)
    Fritz08 skrev 2018-07-05 11:14:10 följande:

TS. Jag avråder dig till att söka KK på arbetsplatsen.

Lätt att det blir knas om tjejen ångrar sig eller ni blir avslöjade, De enda som lyckas är de som reser i sitt yrke som ex försäljare eller uthyrd receptionist.

Funderar själv på att gå över till bemanningsbranschen och leta KK i Stockholm.

Jag behöver närhet och att få knulla.

Att söka i sin direkta närhet på arbetsplatser och bland bekanta kan leda till massa tråkigheter. Men för min del fungerade det det bra med folk man träffade på kurser fram för allt genom facket på regions och riksnivå.
  • Fritz08
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-07-05 11:20:57 följande:

Att söka i sin direkta närhet på arbetsplatser och bland bekanta kan leda till massa tråkigheter. Men för min del fungerade det det bra med folk man träffade på kurser fram för allt genom facket på regions och riksnivå.

Då kanske jag ska försöka bli fackrepresentant

Nytta med nöje.
  • Anonym (Swing for fun)
    Fritz08 skrev 2018-07-05 11:26:47 följande:

Då kanske jag ska försöka bli fackrepresentant

Nytta med nöje.

Ingen dum tanke. Lite halvtrött efter en massa föredrag, god middag och lite vin så kan det hända en del skoj. Har haft sex med både män och kvinnor på hotell och kursgårdar. Även ett par riktigt härliga trekanter blev det.
Svar på tråden Hitta en KK som också är gift. Någon likasinnad?