• Äldre 5 Jul 11:36
    25497 visningar
    48 svar
    48
    25497

    Min sambo tittar på tranny shemale porr

    Av en slump så kom jag åt historiken på min sambos telefon , till min förvånad så har han under 3 dagar då jag varit bortrest tittat på tranny och shemale porr!

    Jag vet inte hur jag ska tilla det här , ska jag konfrontera ? Jag har aldrig gått igenom hans telefon tidigare.

    Såg att han specifikt sökt så jag tror inte han råkat hamna på den sidan på Xvideos.

    Vad gör jag nu? Är han bög ? Bisexuell vad är grejen? Han säger att vi har grym sex och att jag är som en tånåring som hela tiden vill ha sex.

    Jag känner mig frustrerad.

    Snälla män svara mig och var ärliga !!

  • Svar på tråden Min sambo tittar på tranny shemale porr
  • Anonym (123)
    Äldre 5 Jul 11:38
    #1
    +3

    "Av en slump så kom jag åt historiken på min sambos telefon"

    Haha a just de.
    Du kanske ska låta hans preferenser vara hans och ge fan i att snoka.

  • Anonym (Xxx)
    Äldre 5 Jul 11:46
    #2

    Hade han varit bög eller bisexuell hade han väl kollat på bögporr, som det ju finns massor av på nätet.

    Det kallas väl inte nåt särskilt när man gillar shemales. Kan också tycka att det är lite hett, men inget jag kollar på varje dag.

    Varför konfrontera honom? Tror knappast att han önskar att ni ska ha med en shemale i sängen bara för att kollat på det och runkat.

  • Fritz0­8
    Äldre 5 Jul 11:48
    #3
    +1

    Han kanske är nyfiken på hur det känns att bli påsatt?

    Nyfiken bi som det heter.

    Jag tror att om du skulle köpa en strap-on eller en dildo och fråga om du ska använda den på honom så skulle han säkert gå igång,

    Tittar ni på port tillsamans kan du säga att du är nyfiken på filmer med shemaled.

    Eller så är det bara så att han blir visuellt kåt av dessa filmer. En fantasi och inget han vill testa på riktigt.

  • Anonym (fy)
    Äldre 5 Jul 15:30
    #4
    +1

    Jag är kvinna och tycker den shemale är hett. Kanske binyfiken högst men tycker feminina män är otroligt sexigt. Hade nog kunnat tänka mig ha sex med en sådan men det påverkar inte mitt förhållande eller minskar mina känslor för min pojkvän.

    Däremot hade jag blivit creeped out om han gick och snokade i min mobil. Ytterst oattraktivt!

  • Äldre 5 Jul 16:11
    #5

    Aldrig behövt snoka alls då jag fattar att han säkert tittar på porr , så jag är inte en kontrollerande person heller...

    Utan jag har aldrig varit med om något sånt förut...

    Så jag ska bara låta det vara ? Nu har ju haft lite mer koll och på senaste 2v inte sett något men ändå , jag vill mer veta om det är normalt av hetero killar/män att titta på sånt ? Jag har skämtat mycket förut om att använda leksaker på han just för att se , hans reaktion!

    Men då får jag ett nej är du knäpp aldrig.

  • Anonym (Kompi­s)
    Äldre 6 Jul 05:17
    #6
    confused80 skrev 2018-07-05 16:11:25 följande:

    Aldrig behövt snoka alls då jag fattar att han säkert tittar på porr , så jag är inte en kontrollerande person heller...

    Utan jag har aldrig varit med om något sånt förut...

    Så jag ska bara låta det vara ? Nu har ju haft lite mer koll och på senaste 2v inte sett något men ändå , jag vill mer veta om det är normalt av hetero killar/män att titta på sånt ? Jag har skämtat mycket förut om att använda leksaker på han just för att se , hans reaktion!

    Men då får jag ett nej är du knäpp aldrig.


    Det är skillnad på vad man fantiserar om och vad man faktiskt vill göra. Jag är man, hetero och gift, men porr är bara porr. Jag har kollat på allt möjligt genom åren, inklusive lite transor här och där. Betyder inget för mig iaf. 
  • Anonym (.)
    Äldre 6 Jul 05:40
    #7

    Jag är bisexuell. Tittar följaktligen på både bögporr o vanlig porr. Händer väl att man nån gång tittat på ladyboyporr.

    Klart det kanske säger något om hans sexualitet, eller öppensinne, men dra inte för stora slutsatser. Spelar det roll om han är bisexuell? Han kan väl vara monogam i alla fall... dessutom är det inte alla bisexuella/homosexuella som gillar att bli påsatta, många gillar bara att vara den som sätter på.

  • Anonym (Kvinn­a35)
    Äldre 6 Jul 05:55
    #8
    Anonym (Kompis) skrev 2018-07-06 05:17:09 följande:
    Det är skillnad på vad man fantiserar om och vad man faktiskt vill göra. Jag är man, hetero och gift, men porr är bara porr. Jag har kollat på allt möjligt genom åren, inklusive lite transor här och där. Betyder inget för mig iaf. 
    Jag håller med. Det är skillnad på fantasi och vad man vill göra. Porr är bara porr och det behöver inte betyda något. Jag fantiserar ofta om saker som jag inte i verkligheten skulle bli kåt av. Jag kan även titta på porr med allt möjligt konstigt  fast jag inte på riktigt alls är intresserad av det.
  • Anonym (Swing for fun)
    Äldre 6 Jul 06:08
    #9

    Som andra redan påpekat är porr och fantasier just det och har ofta inget att göra med vad man vill uppleva. Tittar själv gärna på GangBang och Bukkakefilmer av typ Spermastudio och Texasbukkake men har absolut inte någon önskan att uppleva det IRL.

  • Äldre 6 Jul 06:51
    #10
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-07-06 05:55:18 följande:

    Jag håller med. Det är skillnad på fantasi och vad man vill göra. Porr är bara porr och det behöver inte betyda något. Jag fantiserar ofta om saker som jag inte i verkligheten skulle bli kåt av. Jag kan även titta på porr med allt möjligt konstigt  fast jag inte på riktigt alls är intresserad av det.


    Ok så det är bara fantasier för vi pratar om allt och detta har aldrig kommit fram...

    Jag har inte frågat ut han , så då jag inte heller vill göra han obekväm , så jag ville se om detta är alarmerande för vårat förhållande.

    Ang Bigoman det är just det som oroar mig sen om jag inte duger!

    För jag menar som tjej så är självklarhet att man känner hot mot andra kvinnor, men känna mig hotad mot män hur ska jag tävla mot det liksom...

    Tack verkligen för ditt svar.
Svar på tråden Min sambo tittar på tranny shemale porr