• Äldre 5 Jul 13:41
    918 visningar
    3 svar
    3
    918

    Vill ha feedback på en video

    Jag gillar att göra musikvideos och har gjort några stycken som varit rätt okontroversiella. Åsikterna har mer gällt om man gillar den eller inte och om man gillar den naiva stilen eller ej. 


    Min senaste video är för en en låt med lite allvarligare tema, mordet på Olof Palme och hur man måste  stå stark och låta kärleken segra torts att hemska saker händer (om det nu är terrordåd eller and katastrofer).


     


    Jag har haft en tanke om hur detta skall gestaltats och gjort så.


    Jag har fått viss kritik från folk som jag tycker misstolkat videon och då kan det lätt bli osmakligt. Exakt hur jag tänkt kan jag berätta sen eftersom jag inte vill färga er tolkning. Syftet med videon är inte att provocera eller på något sätt håna någon.


     


    Här är videon.




    Vad tycker ni? Är budskapet svårbegripligt?


     


    PS.


    Det är ingen reklam på kanalen och jag tjänar inget på att du tittat på videon utan syftet är att få ärlig och öppen feedback. 

  • Svar på tråden Vill ha feedback på en video
  • Äldre 6 Jul 12:04
    #1

    Hm.. Bra låt men personligen förstår jag inte mig på videon. Vad är det för konstig snubbe som springer runt med mask och varför?

  • Äldre 6 Jul 13:01
    #2

    Skall se om jag får lite mer feedback så skall jag förklara. Vill inte styra tolkningarna riktigt än,

  • Äldre 5 Aug 09:32
    #3
    +1

    Jag tar fortfarande gärna emot feedback. det är många som sett videon hittills, runt 10 000 men många av dem är från USA och de kan nog inte relatera till texten och händelsen, de gillar nog bara låten helt enkelt :) Men, som sagt, vore tacksam för svensk feedback.

Svar på tråden Vill ha feedback på en video