• Anonym (Dags för killar å berätta)

Killar, hur känns er orgasm å utlösning?

Killar å män, hur känns det när ni kommer?

Beskriv, såg en tråd där tjejer skulle berätta, nu e det er tur.

Är det skillnad mellan samlag å onani?

Känns det när sperman pumpas genom kuken?

Försök förklara...

• Svar på tråden Killar, hur känns er orgasm å utlösning?
  • Anonym (Johan)

Knullar jag en tjej i missionären får jag en orgasm som är flera gånger skönare än om jag runkar eller knullar i en en annan ställning. Vet inte varför men i missionärer är det som om jag får en "förorgasm" som jag kan dra ut på rejält genom att knulla allt snabbare och hårdare. Till sist kan jag inte hålla emot längre och när väl den riktiga orgasmen kommer är den otroligt intensiv och långdragen. Känner hur musklerna spänns i hela kroppen så det nästan gör ont och hur snoppen pulserar mot slidväggarna, samtidigt som sperman pumpas ut med ett enormt tryck.

Varför det är sådan enorm skillnad mot andra utlösningar vet jag inte, men min teori är att jag spänner bäckenbottenmusklerna på ett annat sätt när jag ligger ovanpå en tjej och att det ger en helt annan intensitet på orgasmen.

• Anonym (Dags för killar å berätta)
    Anonym (Johan) skrev 2018-07-06 10:40:18 följande:

Knullar jag en tjej i missionären får jag en orgasm som är flera gånger skönare än om jag runkar eller knullar i en en annan ställning. Vet inte varför men i missionärer är det som om jag får en "förorgasm" som jag kan dra ut på rejält genom att knulla allt snabbare och hårdare. Till sist kan jag inte hålla emot längre och när väl den riktiga orgasmen kommer är den otroligt intensiv och långdragen. Känner hur musklerna spänns i hela kroppen så det nästan gör ont och hur snoppen pulserar mot slidväggarna, samtidigt som sperman pumpas ut med ett enormt tryck.

Varför det är sådan enorm skillnad mot andra utlösningar vet jag inte, men min teori är att jag spänner bäckenbottenmusklerna på ett annat sätt när jag ligger ovanpå en tjej och att det ger en helt annan intensitet på orgasmen.

Härligt beskrivet å så är det nog som du säger.
  • Anonym (Kvinna35)
    Anonym (Johan) skrev 2018-07-06 10:40:18 följande:

Fungerar det på samma sätt om någon suger av dig? Känns det bättre om du har en ställning där du slipper och spänna bäckenbottensmusklerna?
  • Anonym (s)

Mina orgasmer känns väldigt lite. Lite småskönt, men inte mer. 

• Lione81
    Anonym (Dags för killar å berätta) skrev 2018-07-06 09:59:03 följande:

Killar å män, hur känns det när ni kommer?

Beskriv, såg en tråd där tjejer skulle berätta, nu e det er tur.

Är det skillnad mellan samlag å onani?

Känns det när sperman pumpas genom kuken?

Försök förklara...

Att runka till en orgasm är skönt, precis när sperman skjuts ut under 1-3 sekunder så kommer det en känsla du aldrig upplever annars. I det vardagliga livet.

Att få en orgasm med spermasprut under sex, tar oss män till en ytterligare nivå som inte finns. Det är mycket tack vare er kvinnor också. Jag älskar att få orgasm i (missionären, skeda, bli riden, avsugning) precis innan du sprutar så juckar du på mer intensivt, jag gör djupare juck så kuken kommer in djupare i fittan. Man känner slidväggarna krama åt kuken. Precis när första satsen sprutas in i fittan så går det som en strålning ifrån fötterna, upp till kuken och vidare upp i kroppen. Det är en elektrisk chock som är otroligt skön. Det är guds gåva vi får. Dom sista spruten så bli juckningen ännu hårdare. Man vill få ut varje droppe.

Jag uppskattar att min orgasm varar i 7-8 sekunder som ger mig elektrisk chocker. Det är exakt lika för dig när du får din orgasm. Det är en känsla man inte kan beskriva i ord, utan måste uppleva det själv. Och det gör ni.

Blir ännu kåtare om jag kommer sammtidigt som kvinnan gör.
  • Anonym (Godisbollen)

Finns 3 saker jag upplevt.

När tjejen suger eller rider där man håller sig på gränsen när man andas mer och mer och påverkar syreupptagningen, kan leda till kramp men det går inta få en djupare orgasm om man kanske inte stimulerar g punkten och det har jag ingen aning om.

En annan när jag blev avsugen hon hon fortsatte och svalde och det var hennes naturliga mottagande som var sjukt upphetsande. Jag kunde ha blivit hård direkt utan avbrott som tidigare för att det var så bra och naturligt och upphetsande.

Samma tjej som gav avsugning var anatomiskt perfekt, vi båda upplev att våra kön var som gjutna för varandra. Vi båda red och knullade varandra tills vi inte orkade mer. Sjukaste jag varit med om. Hon sa, citerar... "Nu vet jag hur det är för er grabbar att knulla skiten ur någon". Andra som ridit mig så har och kommer jag snabbt. Detta var skönt och skönare för hur man synkade. Exakt mer varför vet jag inte.

• Anonym (Härlig)

Jag få 2 minuter lång orgasm när min sambo suger av min kuk.

• lovelynow

Min man säger att han får de skönaste orgasmer nör jag rider honom men framåtlutad så att jag bara rör min bakdel upp och ned i fast ocg snabbt tempo. Han har en hand på rumpan mer för att följa rörelsen än att styra takten och vi kysser varandra djupt. Jag brukar känna nör han ör på väg att komma och liksom pressar ned honom i sängbotten när det går för honom och han brukar nästan domna av. Underbart!

• Anonym (himmelriket)
    Anonym (s) skrev 2018-07-06 17:45:58 följande:

Mina orgasmer känns väldigt lite. Lite småskönt, men inte mer. 

Prova att stimulera prostatan, det gör hela skillnaden.
  • Anonym2721
    lovelynow skrev 2018-07-07 20:57:35 följande:

Min man säger att han får de skönaste orgasmer nör jag rider honom men framåtlutad så att jag bara rör min bakdel upp och ned i fast ocg snabbt tempo. Han har en hand på rumpan mer för att följa rörelsen än att styra takten och vi kysser varandra djupt. Jag brukar känna nör han ör på väg att komma och liksom pressar ned honom i sängbotten när det går för honom och han brukar nästan domna av. Underbart!

Kan skriva under på det. Hårdast orgasm när jag kan vara helt avslappnad. Det sker när tjejen rider och gör hela jobbet, gärna ganska långsamt eller vid avsugning. Ligger gärna på rygg vid avsugning och om tjejen tar hela satsen i munnen, spiller inte en droppe och sedan sväljer så förhöjer det upplevelsen något enormt, men bara om hon gillar det.
Svar på tråden Killar, hur känns er orgasm å utlösning?