Anonym (Dags för killar å berätta) skrev 2018-07-06 09:59:03 följande:
Killar å män, hur känns det när ni kommer?
Beskriv, såg en tråd där tjejer skulle berätta, nu e det er tur.
Är det skillnad mellan samlag å onani?
Känns det när sperman pumpas genom kuken?
Försök förklara...
Att runka till en orgasm är skönt, precis när sperman skjuts ut under 1-3 sekunder så kommer det en känsla du aldrig upplever annars. I det vardagliga livet.
Att få en orgasm med spermasprut under sex, tar oss män till en ytterligare nivå som inte finns. Det är mycket tack vare er kvinnor också. Jag älskar att få orgasm i (missionären, skeda, bli riden, avsugning) precis innan du sprutar så juckar du på mer intensivt, jag gör djupare juck så kuken kommer in djupare i fittan. Man känner slidväggarna krama åt kuken. Precis när första satsen sprutas in i fittan så går det som en strålning ifrån fötterna, upp till kuken och vidare upp i kroppen. Det är en elektrisk chock som är otroligt skön. Det är guds gåva vi får. Dom sista spruten så bli juckningen ännu hårdare. Man vill få ut varje droppe.
Jag uppskattar att min orgasm varar i 7-8 sekunder som ger mig elektrisk chocker. Det är exakt lika för dig när du får din orgasm. Det är en känsla man inte kan beskriva i ord, utan måste uppleva det själv. Och det gör ni.
Blir ännu kåtare om jag kommer sammtidigt som kvinnan gör.