• Bluefish

Sexleksaker för män

Är ju förekommande att man använder dildos i relationer som en extra krydda när man har sex, hur vanligt är det att det används leksaker för det manliga könet i relationer.Har du man någon leksak undangömd i garderoben för ensamma stunder eller är din tjej / sambo / fru medveten om att du har det?

• Svar på tråden Sexleksaker för män
  • Anonym (z)

mIn man har gjort en sån där lösvagina av ett pringles rör (sånt där chipsrör), lagt ned tvättsvampar och sedan kört ned en diskhandske som sitter fast i kanten på röret. Är tydligen skönt, skönare än en hand men inte lika skönt som en riktig förstås. när han är klar kan han ta ur diskhandsken och byta eller tvätta rent. Mycket glidmedel krävs.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (z) skrev 2018-07-07 21:44:37 följande:

mIn man har gjort en sån där lösvagina av ett pringles rör (sånt där chipsrör), lagt ned tvättsvampar och sedan kört ned en diskhandske som sitter fast i kanten på röret. Är tydligen skönt, skönare än en hand men inte lika skönt som en riktig förstås. när han är klar kan han ta ur diskhandsken och byta eller tvätta rent. Mycket glidmedel krävs.

Vilken Oppfinnar-Jocke till man du har
  • Anonym (z)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-07 21:47:30 följande:

Vilken Oppfinnar-Jocke till man du har

Nja han hade sett det i ett sånt där Facebookklipp så va ju tyvärr inte efter eget huvud. Dock planerar jag att sätta på lite porrbilder på röret som en lite överraskning någon gång för att hjälpa hans fantasi lite ;) har svårt att tänka mig att bilder på chips är tändande hehe
  • Bluefish
    Anonym (z) skrev 2018-07-07 21:44:37 följande:

Uppfinningsrikt må jag säga, använder ni det gemensamt eller kör han solo?
  • Anonym (z)
    Bluefish skrev 2018-07-07 21:57:33 följande:

Uppfinningsrikt må jag säga, använder ni det gemensamt eller kör han solo?

Det varierar. Fungerar bra i förspelet.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (z) skrev 2018-07-07 21:55:16 följande:

Nja han hade sett det i ett sånt där Facebookklipp så va ju tyvärr inte efter eget huvud. Dock planerar jag att sätta på lite porrbilder på röret som en lite överraskning någon gång för att hjälpa hans fantasi lite ;) har svårt att tänka mig att bilder på chips är tändande hehe

Jag har i och för sig en flickvän som går igång på chips
  • Anonym (z)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-07 22:05:55 följande:

Jag har i och för sig en flickvän som går igång på chips

Härligt. Faktiskt en lite udda rolig grej att gå igång på ju. Hur gör ni med chipsen? Vill hon ha dem på sig eller se att du smeker dig med dem?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (z) skrev 2018-07-07 22:09:55 följande:

Härligt. Faktiskt en lite udda rolig grej att gå igång på ju. Hur gör ni med chipsen? Vill hon ha dem på sig eller se att du smeker dig med dem?

Hon vill äta dem. Inte bästa kosten för att bibehålla en vacker figur
  • Anonym (z)

[quote=78864117][quote-nick]Anonym (Anonym) skrev 2018-07-07 22:12:53 följande:[/quote-nick]Hon vill äta dem. Inte bästa kosten för att bibehålla en vacker figur[/quote

Okej. Några extra promenader och bara chips på helgen så behåller hon nog figuren ;)

• Anonym (Bam Huge)

Absolut har jag undangömda dildos som jag använder vid ensamma stunder. De är svarta med sugpropp och mycket stora. Jag använder dem i duschen samtidigt som jag fantiserar om att jag blir ordentligt knullad av flera svarta välutrustade män.

• Anonym (Visst!)

Absolut har jag det! Jag har tre fina dongar i olika storlekar, ett strap-on-bälte, en anal-vibrator, en buttplug, en äldre fantastisk massage-apparat som funkar som en magic wand och nu nyligen en dubbeldildo. Om det inte har framgått så använder jag dem tillsammand med tjejen likaväl som själv, vilket jag har hennes välsignelse till ;)

Svar på tråden Sexleksaker för män