• Anonym (Ingen flata tydlig­en.)
    Äldre 8 Jul 22:29
    3883 visningar
    4 svar
    4
    3883

    Lesbisk men kär i en kille?

    Jag har alltid sett mig som 100% lesbisk. Inte BI, utan lesbisk. Haft 0 intresse för killar. Jag har ändå träffat en kille. Vi började som vänner, jag var i en stormig dramatisk relation då och när den tog slut och jag var ledsen fanns han väldigt mycket där för mig. Först hände det några gånger och jag tänkte att det är tröst och rebound. Inget konstigt vi är bra vänner och har råkat ha sex några gånger.

    Men så blev det mer och mer, jag vill inte vara ifrån honom, han säger att han älskar mig jag tror jag älskar honom med men jag har inte sagt det tillbaks ännu.

    Jag bor i stort sett hos honom och han hos mig. Jag har inte sovit ensam på flera veckor. I min senaste relation sov jag ofta ensam eller på soffan när hon blev dramatisk och jobbig men med han känns allt så jäkla lätt och självklart. Vi äter ihop, tränar ihop, jobbar på samma jobb, sover ihop och har sex ihop så tight har jag aldrig varit med någon men det känns inte det minsta konstigt eller kvävande utan väldigt mysigt och tryggt. Han är rolig, varm, snäll och en så jäkla härlig människa. Jag vill vanligen ha mitt space och egentid men nu känns det som det inte spelar någon roll egentid är bara tråkigt utan jag vill ha honom nära hela tiden. Kyssas kramas och gosa. Helst så nära att han är i mig hela tiden. haha.

    Vänner som vet vilken läggning jag har undrar vad fan som hänt och det undrar jag med. Kan man bli straight? Lurar jag mig själv? Har jag inte vart flata utan BI hela tiden? Är det sjysst mot honom? 

  • Svar på tråden Lesbisk men kär i en kille?
  • Anonym (Drömm­en)
    Äldre 8 Jul 23:30
    #1

    Grattis, du har funnit det alla drömmer om och många letar hela livet för att finna!

    Låter som du är BI men ej förr träffat nån man som fått dig att upptäcka det. Njut av er kärlek till varann och berätta för honom hur omvälvande (och förvirrande?) det är för dig att känna så starkt för en man.

  • Äldre 9 Jul 01:15
    #2
    +1

    Varför måste man sätta namn på sin sexualitet, och varför måste man tala om det för hela väelden, är mig en gåta. Man gillar den man gillar, så länge du har det bra med killen så borde väl din omgivning vara glad för din skull, du ska inte behöva förklara någonting för dem någonting om din sexualitet de har inget med det att göra. Huvudsaken är att sexet och ev. kärleksförhållandet är någonting som DU vill ha.

  • Äldre 9 Jul 02:43
    #3

    Ja, eftersom du verkar ha fallit för en kille nu är du vad jag skulle definiera som bi. Det är dock inte din läggning eller dina kompisars reaktioner du bör lägga fokus på här utan det som du bör fokusera på är vad du känner för den här killen.

  • Anonym (Bzzz)
    Äldre 9 Jul 03:21
    #4

    Du kan inte vara straight eftersom du fortfarande tänder på.kvinnor.

    Du är nog bi.

Svar på tråden Lesbisk men kär i en kille?