• Äldre 9 Jul 07:47
    1414 visningar
    4 svar
    4
    1414

    Mött en diabetiker

    Jag har börjat dejta en man med diabetes (vi har dock känt varandra länge). Allt är perfekt. Vi har dock inte kunnat fullborda ett samlag, då han har problem med erektionen och oförmåga att kunna få orgasm om det mot förmodan blir ett halvhårt stånd.

    Vi har pratat om det här och han berättade att det beror på diabetesen (han har aldrig kunnat fullborda ett samlag pga detta). Han kan inte heller göra något på egen hand eftersom det inte fungerar då heller.

    Dock har jag valt att strunta i detta då han är en fantastisk man och jag verkligen vill vara med honom oavsett. Vi myser och njuter av varandras närhet och kroppar ändå. Men finns det ändå något man kan göra istället som kan vara njutningsbart för honom? Jag har aldrig ställts inför något sådant här och saknar uppslag.

    Jag vet vad jag ger mig in på och ser helst inga negativa kommentarer om vår gemensamma framtid.

  • Svar på tråden Mött en diabetiker
  • Äldre 9 Jul 08:23
    #1
    +1

    Det finns hjälp att få när det gäller hans erektion, han behöver bara gå till läkaren.

  • Anonym (Man)
    Äldre 9 Jul 10:54
    #2

    Är det så att han aldrig har fått orgasm av samlag men onanerat tidigare? Men nu kan han inte längre få orgasm genom onani heller? Om han/ni inte strävar efter orgasm så kan du ju satsa på beröring, både av könsorgan och hela kroppen. Närhet, smekningar, allt kan ju vara skönt och kan kanske till en del kompensera den uteblivna orgasmen. Har han prövat oralsex någon gång? Det kunde ju tänkas att det går för honom om du suger, även om han inte är så hård. Hur gammal är han?

  • Anonym (Pröva­)
    Äldre 9 Jul 11:06
    #3

    Jag tänker också att ni kan pröva andra typer av sex. Oralsex, smeksex på er båda osv. Även att du prövar att runka honom. Närhet och smek ger ju mycket i sig. Samlag är ju verkligen inte allt. Om jag förstår dig rätt så kan han dessutom ha samlag ett tag fast inte komma?

    Sen håller jag med om att han antagligen kan få medicinsk hjälp om han vill.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 9 Jul 11:10
    #4
    Anonym (Pröva) skrev 2018-07-09 11:06:36 följande:
    Jag tänker också att ni kan pröva andra typer av sex. Oralsex, smeksex på er båda osv. Även att du prövar att runka honom. Närhet och smek ger ju mycket i sig. Samlag är ju verkligen inte allt. Om jag förstår dig rätt så kan han dessutom ha samlag ett tag fast inte komma?

    Sen håller jag med om att han antagligen kan få medicinsk hjälp om han vill.
    Håller med
Svar på tråden Mött en diabetiker