• Boliden

reserverade belopp

Hejsan

Haft ett reserverat belopp för en produkt jag köpt. Beloppet är nu återfått på mitt konto men jag har ju redan fått varan.

Är det min uppgift att ta ny kontakt med varuhuset eller ska jag avvakta. Kan de dra pengarna när som helst sen.

• Svar på tråden reserverade belopp
  • Maja37
    Boliden skrev 2018-07-10 10:39:14 följande:

Hejsan

Haft ett reserverat belopp för en produkt jag köpt. Beloppet är nu återfått på mitt konto men jag har ju redan fått varan.

Är det min uppgift att ta ny kontakt med varuhuset eller ska jag avvakta. Kan de dra pengarna när som helst sen.

Vad tror du om att ringa till banken? Skulle det kunna vara en ide kanske??!?!?!
  • Boliden
    Maja37 skrev 2018-07-10 10:43:12 följande:

Vad tror du om att ringa till banken? Skulle det kunna vara en ide kanske??!?!?!

Men tack, hoppas det känns bättre för dig nu när du fått svara på nått som du uppenbarligen inte vet nått om. Skickar massa sommar kramar och ett kg socker.
  • Maja37
    Boliden skrev 2018-07-10 11:30:32 följande:
    Men tack, hoppas det känns bättre för dig nu när du fått svara på nått som du uppenbarligen inte vet nått om. Skickar massa sommar kramar och ett kg socker.
    Är det jag som inte vet något? Uppenbarligen är det du eftersom du skapar en tråd om något man kan lösa med ett samtal till sin egen bank, vilket en normal person skulle göra.
  • zZzZz

Sånt händer, beloppet reserveras, den släpps och pengarna "först tillbaka" sen kan dras beloppet, kan hända när som, så använd inte upp dom ;)

Svar på tråden reserverade belopp