• somuchtoworryabout

    Bra schampoo&balsam för sliter hår

    Hej!

    Har fått en konstig textur på mitt hår från ingenstans, har inte gjort något särskilt med det men det känns som att det har blivit jätte slitet.

    Är det någon som vet något bra vårdande schampoo till rimligt pris?

    Ifall någon undrar har jag nordiskt tunt blont hår.

  • Svar på tråden Bra schampoo&balsam för sliter hår
  • somuchtoworryabout
    Teady111 skrev 2018-07-10 14:55:51 följande:

    Fructis. Gula eller orangea flaskorna. De är super!


    Nu är jag tillbaka ungefär en månad senare och kan säga att fructis var bra under en tid men tappade sin "kraft" att hjälpa håret efter ett tag. Däremot har jag nu klippt mig och köpte ett schampo från frisören för att testa som heter "joico". Det har verkligen gjort underverk på mitt hår och jag kan till och med säga att det är finare än vad det var innan!
  • Penguinchocolate1e2767737einstei

    Kokosnötolja rubba med det och böj huvudet framåt så blod kommer till huvudet, skölj ur ordentligt dubbla gånger med vatten.

    Vet inte riktigt hur det fungerar men frisören sa att det kunde göra håret starkare. Sök upp det iallafall :)

  • Teady111
    somuchtoworryabout skrev 2018-08-14 23:41:20 följande:
    Nu är jag tillbaka ungefär en månad senare och kan säga att fructis var bra under en tid men tappade sin "kraft" att hjälpa håret efter ett tag. Däremot har jag nu klippt mig och köpte ett schampo från frisören för att testa som heter "joico". Det har verkligen gjort underverk på mitt hår och jag kan till och med säga att det är finare än vad det var innan!
    Ska lägga det på minnet  :)
Svar på tråden Bra schampoo&balsam för sliter hår