• Äldre 10 Jul 23:48
    1367 visningar
    3 svar
    3
    1367

    Present till pojkvän?!?!?

    Hej!

    Nu är det så att jag och min pojkvän firar 1,5 år imorgon tillsammans, idag sa han att han måste fixa present medans jag var iväg och jag var ibte beredd på att vi skulle göra det dä jag trodde vi gjorde det på årsdagar!! Måste springa in och handla något innan jag kommer hem till honom imorgon, har ni tips??

    Vill inte köpa kläder och så för det känns ganska tråkigt, vill att den ska vara personlig.. På vår ett års dag hade jag fyllt i massa ?kärlekspiller? som dem heter och dem var väldigt uppskattade !

    Snälla hjälp!????

  • Svar på tråden Present till pojkvän?!?!?
  • Äldre 11 Jul 00:03
    #1

    Vad är kärlekspiller?

    Skriv ett brev till honom, köpta grejer är inte speciell kul..

    Baka/laga hans favorit.

    Eller gör nått annat kreativt du är bra på :)

  • Anonym (y)
    Äldre 11 Jul 00:23
    #2

    - Kortlek med 52 checkar på romantiska saker. Finns färdiga att köpa tror jag, annars tar du en kortlek och klistrar på egna små lappar med text bara. Så kan han lösa in dem en i veckan i ett år. Tex en massage, en biokväll, en picknick osv.

    - Biopresentkort.

    - Picknick. Ge tex ett kort om att du förbereder picknick till helgen som ni ska gå på.

    - Kanske hans favoritdryck, tex en god öl eller nåt?

    - ..eller varför inte en hel korg med godsaker. Alla hans favoriter. Tex lakrits, öl, en sporttidning eller vad han nu gillar. Fyll den med vad du har råd till och vad han gillar.

    - Presentkort på upplevelse.

    - Boka bord på en flashig restaurang åt er, tex till helgen. Så ger du honom ett kort där du utlovar en kväll med god mat och mys på lördag, eller liknande.

  • Anonym (Kul)
    Äldre 11 Jul 00:51
    #3
    +1

    Jag undrar mest varifrån han har fått för sig att fira 1,5 dagen med att köpa en present? Och dessutom säga det till dig. Ok om han köpt och överraskat dig men detta låter jobbigt. Kanske vänligt kan få feam ur honom imorgon varför 1,5 dagen är speciell. Hoppas ni får en bra dag! :)

Svar på tråden Present till pojkvän?!?!?