Tinder/badoo fundering
Hade velat höra era tankar/funderingar angående detta å hur ni ser på saken. Har varit singel nu i ett år å har inte brytt mig så mycket om att träffa tjejer osv. Har haft de hur bra som singel. Iallafall, fick ett ryck i slutet av april å gjorde en badoo å i mitten av maj gjorde jag en Tinder bara för å testa på det. Jag la upp bra bilder på båda, men olika bilder. Besökare hade varje vecka å matchningar på både Tinder å badoo. Men det var inga tjejer som jag riktigt brydde mig om å svara å skriva till. Så var det en dag en tjej besökte mig i slutet av maj å det var verkligen "hon MÅSTE jag skriva till!" så jag skrev till henne lite flörtigt å med en komplimang å hon svarade mig å så snackade vi lite på badoo. Nån vecka senare va jag inne på tinder å såg henne där å gav henne en superlike å dagen efter hade jag fått en superlike av henne å vi matchade på Tinder. Detta var i början av juni, så jag skrev till henne några dagar senare å hon svarade mig där. Vi har pratat mest på Tinder, men hon är lite seg på att svara. Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, som om hon är intresserad av mig å tycker jag ser bra ut? Hon svarade mig på Tinder å badoo å gav mig en superlike tillbaka på Tinder. Jag har aldrig riktigt kört det här innan med online dating, då alla andra tjejer jag träffat, haft, dejtat har jag träffat ute å genom vänner, men nu ville jag testa något nytt. Så vad är era tankar kring etta?