Lactal Balans/Active Balance + Canesten?
Någon som vet om man ta dessa preparat samtidigt (är gravid om det spelar roll)? Alltså, RFSU Active Balance eller Lactal Balans inuti och Canesten utanpå? Hittar ingenting om det hmm..
Någon som vet om man ta dessa preparat samtidigt (är gravid om det spelar roll)? Alltså, RFSU Active Balance eller Lactal Balans inuti och Canesten utanpå? Hittar ingenting om det hmm..
Borde inte vara några problem. Men onödigt att behandla två olika saker samtidigt om du inte vet vad problemet är. Bättre att börja med ett preparat och hjälper inte det så prova det andra.
Borde inte vara några problem. Men onödigt att behandla två olika saker samtidigt om du inte vet vad problemet är. Bättre att börja med ett preparat och hjälper inte det så prova det andra.
Jag ska börja käka antibiotika mot UVI och jag vill nämligen förebygga obalans då jag är känslig därnere. Har även lite svampkänningar, som jag behandlat ett tag, runt mynningen så därav :)
Aha! Men ja, du kan ta båda samtidigt.
Aha! Men ja, du kan ta båda samtidigt.
Dum fråga kanske, hehe.. Men det är väl helt okej att ta Natural Balance medan man går på antibiotika?