• trippelmamma

    10 år som gifta- förslag

    Jag och min man firar snart vår 10-åriga bröllopsdag. Jag har lagt undan en summa pengar som jag tänkt ge som present den dagen som ska gå till byggnation i någon utsträckning. Pengarna kommer inte räcka till allt vi vill göra men typ en friggebod och något mer kan det tänkas räcka till. Kom gärna med förslag hur jag kan ge denna mycket oväntade present på bästa sätt.

  • Svar på tråden 10 år som gifta- förslag
  • Mella-Bella

    Oj vilken fin överraskning vad glad din man kommer bli. Eftersom tråden ligger i sex och samlevnad, var det kanske något sexigt sätt att ge presenten som du ville ha tips på?

    Älskar själv att överraska och ge presenter men den här var svår faktiskt, just med pengar som ska gå till en viss sak, återkommer om jag kommer på något...

  • trippelmamma

    Tack Mella-Bella för ditt svar. Tänker inte alls att det ska vara relaterat till sex, utan våra barn och släkt kommer vara med oss denna dag. Lade det under rubriken samlevnad också o tänkte det kanske blev rätt. Så går det när man är ny på att göra inlägg ????

  • Anonym (Blue)
    trippelmamma skrev 2018-07-12 00:12:05 följande:

    Jag och min man firar snart vår 10-åriga bröllopsdag. Jag har lagt undan en summa pengar som jag tänkt ge som present den dagen som ska gå till byggnation i någon utsträckning. Pengarna kommer inte räcka till allt vi vill göra men typ en friggebod och något mer kan det tänkas räcka till. Kom gärna med förslag hur jag kan ge denna mycket oväntade present på bästa sätt.


    Ungefär var i Sverige bor ni? Läättare att relatera till aktiviteter om man vet det
  • Mella-Bella
    trippelmamma skrev 2018-07-12 23:54:31 följande:

    Tack Mella-Bella för ditt svar. Tänker inte alls att det ska vara relaterat till sex, utan våra barn och släkt kommer vara med oss denna dag. Lade det under rubriken samlevnad också o tänkte det kanske blev rätt. Så går det när man är ny på att göra inlägg ????


    Nja bara tänkte att det var möjligtvis så du tänkte, så frågade för att få klarhet. Menade inte att du gjort något fel :)
Svar på tråden 10 år som gifta- förslag