Tjejer älskar att spela spel
Dejtat i ca två år nu med två korta förhållanden som följd. Har dejtat ungefär 30 tjejer, varav ca hälften har blivit mer än en dejt.
Jag är väldigt rak och simpel av mig, gillar tydlighet och hatar missförstånd. Skulle aldrig spela några spel och säger vad jag känner och tycker. Men herre jävlar vad svåra tjejer skall vara, de kan bara inte köra med raka puckar. Även de som gillar en är livrädda för att verka för på och för att säga något som skulle få dem sårbara.
Det är sjukt jobbigt för allt blir en enda stor gissningslek och jag har säkert dissat någon på vägen som egentligen bara ville spela svår.
Det känns som att jag är 20 år och inte 35 år gammal. För det är så jag upplever att tjejerna beter sig.
Jag antar att de kan bete sig lite som de vill för det finns en oändlig flod av uppmärksamhet som kommer deras väg på nätet. Som kille blir man endast en i mängden.
Jag antar att jag bara borde knulla dem och sedan aldrig höra av mig för jag slår vad om att det är vad de egentligen vill. Gjorde det en gång för länge sedan och tjejen blev faktiskt besatt, fick väldigt dåligt samvete.
Känner att jag börjar bli rejält bitter på det här :/