• Anonym (Trött)

Tjejer älskar att spela spel

Dejtat i ca två år nu med två korta förhållanden som följd. Har dejtat ungefär 30 tjejer, varav ca hälften har blivit mer än en dejt.

Jag är väldigt rak och simpel av mig, gillar tydlighet och hatar missförstånd. Skulle aldrig spela några spel och säger vad jag känner och tycker. Men herre jävlar vad svåra tjejer skall vara, de kan bara inte köra med raka puckar. Även de som gillar en är livrädda för att verka för på och för att säga något som skulle få dem sårbara.

Det är sjukt jobbigt för allt blir en enda stor gissningslek och jag har säkert dissat någon på vägen som egentligen bara ville spela svår.

Det känns som att jag är 20 år och inte 35 år gammal. För det är så jag upplever att tjejerna beter sig.

Jag antar att de kan bete sig lite som de vill för det finns en oändlig flod av uppmärksamhet som kommer deras väg på nätet. Som kille blir man endast en i mängden.

Jag antar att jag bara borde knulla dem och sedan aldrig höra av mig för jag slår vad om att det är vad de egentligen vill. Gjorde det en gång för länge sedan och tjejen blev faktiskt besatt, fick väldigt dåligt samvete.

Känner att jag börjar bli rejält bitter på det här :/

• Svar på tråden Tjejer älskar att spela spel
  • Anonym (ddd)

Du har mött fel tjejer. Jag och många andra är precis som du, raka och tydliga. Du kanske bör förändra parametrarna du använder när du väljer tjejer att prata med? 

• Anonym (J.)

Vad attraheras du av i tjejerna från början?

Var träffar du dessa?

Hur presenterar du dig?

Hur är de från början?

Vad ger de för första intryck?

Försök hitta mönstret och bryta det.

Du är inte ensam, finns omogna killar med som är jävla spelklossar när man dejtar och jag är tydlig och direkt.

• Anonym (singoo)

ojj, känner igen mig väldigt mycket i det du skriver - har även jag dejtat lika många under samma period och har upplevt exakt samma sak med nästan alla dessa tjejer. jag vet inte vad jag ska göra längre, känns som om jag bara vill lägga ner allt vad dejting heter

• Anonym (Duärpårättspår)

Ja, du ska knulla dom så fort som möjligt, helst med en gång. Sedan fortsätta knulla dom.

Det är vad dom vill. Varför tror du att dom träffar dig? För att spela monopol?

• Anonym (singoo)
    Anonym (Duärpårättspår) skrev 2018-07-12 22:13:43 följande:

Ja, du ska knulla dom så fort som möjligt, helst med en gång. Sedan fortsätta knulla dom.

Det är vad dom vill. Varför tror du att dom träffar dig? För att spela monopol?

För att man kanske vill lära känna den man träffar? eller är det bara kuk och fitta som betyder något?? - blir ledsen bara jag tänker den tanken även fast jag är 26år 
    Anonym (singoo) skrev 2018-07-12 22:19:42 följande:
    För att man kanske vill lära känna den man träffar? eller är det bara kuk och fitta som betyder något?? - blir ledsen bara jag tänker den tanken även fast jag är 26år 
    Jag vet inte. Jag brukar gå på sex direkt och ibland har tjejerna sagt, kan vi inte prata lite först? Vilket jag får gå med på för deras skull. Detta är dock enbart en enda stor lidelse för mig och något jag gör för att komma i mål.
  • Anonym (singoo)
    Anonym (Duärpårättspår) skrev 2018-07-12 22:35:20 följande:

Jag vet inte. Jag brukar gå på sex direkt och ibland har tjejerna sagt, kan vi inte prata lite först? Vilket jag får gå med på för deras skull. Detta är dock enbart en enda stor lidelse för mig och något jag gör för att komma i mål.

För min egen del är det tvärtom, är så otroligt trött på det då de känns som om tjejerna enbart är ute efter att ligga
    Anonym (singoo) skrev 2018-07-13 06:43:35 följande:
    För min egen del är det tvärtom, är så otroligt trött på det då de känns som om tjejerna enbart är ute efter att ligga

Dom vill ha en dominant herre i sängen. Sitter du och mesar och vill lära känna dom så kommer dom tycka att du är en tafatt mes, kanske blir du deras kuvade pojkvän eller nått sånt.

Medans dom är otrogen med såna här killar utan att du vet ett skit.

• Anonym (män också)

Killar är ofta allt allat än raka och simpla. Först är de jättepå, sen slutar de nästan att höra av sig. Om man då frågar om de inte vill ses mer så säger de "jovisst, absolut, men det är så mycket nu" Sen hoppas de på att det ska rinna ut i sanden istället för att säga att de inte är intresserade.

• Anonym (Trött)
    Anonym (män också) skrev 2018-07-13 10:18:59 följande:

Killar är ofta allt allat än raka och simpla. Först är de jättepå, sen slutar de nästan att höra av sig. Om man då frågar om de inte vill ses mer så säger de "jovisst, absolut, men det är så mycket nu" Sen hoppas de på att det ska rinna ut i sanden istället för att säga att de inte är intresserade.

Exakt så beter sig tjejer också, med andra ord ingen skillnad. En produkt av att alla dejtar flera åt gången utan att avsluta de som har lägre prio. Släpp de ni inte är intresserad och gå vidare så slipper vi detta. Hur svårt skall det vara att säga att det inte känns rätt och önska den andre lycka till i sitt sökande.

Var på dejt med en fantastisk tjej nyligen. Hörde av mig efter ett dygn och sa att jag gärna ses igen. Hon svarade att det gör hon också, jag blev så klart väldigt glad. Så här 3 veckor senare har vi fortfarande inte setts igen och jag har givit upp nu. Det började med att det var mycket just nu, sedan en avbokning i sista stund för att sedan bli glesare och glesare mellan svaren. Hon ville troligen aldrig ses igen men vågade inte säga det. Eller så dök det upp något mer intressant. Hade varit så mycket bätte om hon bara sa att du är en fin kille men inte riktigt vad jag letar efter, lycka till.
Svar på tråden Tjejer älskar att spela spel