Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Money money)

Snapchat

Har en dotter som är 17 år.

Hon har 10 GB surf i månaden.

Nu idag den 13 juli är hennes surf slut.

Det är det där förbannad jävla snapchat som drar all jävla surf.

Det är inte första gången detta händer.

Är så jävla less på snapchat.

Har nu bett henne plocka bort den jävla appen eller BARA använda hemma då det finns wifi.

Fler som blir ruinerad på mobilsurf??

• Svar på tråden Snapchat
  • Anonym (Snap)

Tvivlar faktiskt på att det är snapchat som drar så mycket surf. Låter mer som att hon tittar på videos, typ Youtube.

• Anonym (Sandra)

Men 10 GB och det räcker inte? 
    Jag har 7 tror jag och det räcker till all min surf. Jag har visserligen inte snapchat, men en massa andra saker.
    Enda gången det har tagit slut det var när mitt vanliga internet var trasigt i en månad så jag fick streama film, betala räkningar osv via mobilen också.

Det går ju att ställa in så att mobildata bara används när appen är aktiv osv. Och sen får hon börja stänga ner den när hon inte använder.

Köp ingen mer surf åt henne bara! Då får hon bekosta den själv..

• Anonym (Nja)

Vad kostar hennes abonnemang då?

• Anonym (Nja)

Vad kostar hennes abonnemang då?

• Anonym (Sandra)

Tror det går att se vad som har dragit surf under den aktuella perioden (i alla fall på iPhone), har ni kollat det?

• Anonym (Freja)

Vill hon ha mer surf är det ju rimligt att hon får bekosta det själv. Hon är ju ändå 17, inte 7, så hon borde ju förstå att saker kostar pengar.

Kom ihåg också att OM du skulle få henne att ta bort appen, så ska man också avsluta kontot online. Det går inte att göra från appen.

• Anonym (strömmade media)
    Anonym (Money money) skrev 2018-07-13 11:09:11 följande:

Har en dotter som är 17 år.

Hon har 10 GB surf i månaden.

Nu idag den 13 juli är hennes surf slut.

Det är det där förbannad jävla snapchat som drar all jävla surf.

Det är inte första gången detta händer.

Är så jävla less på snapchat.

Har nu bett henne plocka bort den jävla appen eller BARA använda hemma då det finns wifi.

Fler som blir ruinerad på mobilsurf??

Tvivlar starkt på att det är snapchat som drar så mycket. Strömmad musik eller video är nog boven.
Svar på tråden Snapchat