Flera orgasmer?
Jag älskar att ge, mycket mer än att få. Ofta när jag är med en tjej vill jag ge henne flera orgasmer om möjligt.
Men många tjejer jag har varit med verkar nöja sig med en, lite som att de tycker sexet för sin del är över då, ungefär som vissa tjejer skriver om killar och utlösning.
Jag har mest tillfälliga kontakter för tillfället, vissa återkommande men inget förhållande. Tjejen jag träffade förra veckan slickade jag och fingrade och hon ville absolut att jag skulle penetrera henne innan hon fick sin första orgasm, inte helt ovanligt har jag märkt. Jag gjorde det då hon bad om det och hon kom några minuter efter det. Sedan verkade hon irriterad att jag inte kom förrän typ 5 minuter efter henne.
En annan tjej jag träffar till och från kommer väldigt fort med mig, långt före mig och efter hon kommit får jag dra mig ur så suger hon mig tills jag kommer. Hon upplever det inte njutbart med penetrering på typ 5 minuter efter en vaginalorgasm, trodde det mest gällde orgasmer vid klitorisstimulans. När hon sugit mig brukar hon tycka vi är klara även om jag gärna skulle ge henne både en eller två omgångar till.
En gång hade jag en tjej som verkligen inte kunde få nog. Jag kunde fingra henne till en orgasm, sedan slicka henne till en annan och så hade vi penetrerande sex och hon kunde får flera orgasmer på rad. Detta är sjukt ovanligt upplever jag. Hon var lite äldre och hon kunde verkligen släppa loss och slappna av till skillnad mot många tjejer. Dum var jag som tappade bort henne för det är det hetaste som finns med tjejer som vill ha ha ha.