• Anonym (Givmild)

Flera orgasmer?

Jag älskar att ge, mycket mer än att få. Ofta när jag är med en tjej vill jag ge henne flera orgasmer om möjligt.

Men många tjejer jag har varit med verkar nöja sig med en, lite som att de tycker sexet för sin del är över då, ungefär som vissa tjejer skriver om killar och utlösning.

Jag har mest tillfälliga kontakter för tillfället, vissa återkommande men inget förhållande. Tjejen jag träffade förra veckan slickade jag och fingrade och hon ville absolut att jag skulle penetrera henne innan hon fick sin första orgasm, inte helt ovanligt har jag märkt. Jag gjorde det då hon bad om det och hon kom några minuter efter det. Sedan verkade hon irriterad att jag inte kom förrän typ 5 minuter efter henne.

En annan tjej jag träffar till och från kommer väldigt fort med mig, långt före mig och efter hon kommit får jag dra mig ur så suger hon mig tills jag kommer. Hon upplever det inte njutbart med penetrering på typ 5 minuter efter en vaginalorgasm, trodde det mest gällde orgasmer vid klitorisstimulans. När hon sugit mig brukar hon tycka vi är klara även om jag gärna skulle ge henne både en eller två omgångar till.

En gång hade jag en tjej som verkligen inte kunde få nog. Jag kunde fingra henne till en orgasm, sedan slicka henne till en annan och så hade vi penetrerande sex och hon kunde får flera orgasmer på rad. Detta är sjukt ovanligt upplever jag. Hon var lite äldre och hon kunde verkligen släppa loss och slappna av till skillnad mot många tjejer. Dum var jag som tappade bort henne för det är det hetaste som finns med tjejer som vill ha ha ha.

• Svar på tråden Flera orgasmer?
  • CrazyIvan

Olika personer har olika lätt att få orgasm, inte minst ihop med någon annan.

Jag har varit med kvinnor som nöjer sig med en orgasm, vill ha 2-3 stycken, kanske upp mot 10 eller rentav 20-25 stycken innan de "ger upp". Ibland får man jobba hårt som man, ibland är det jättelätt.

Samma sak tvärtom... några kvinnor får mig att komma jättesnabbt medan andra inte kan fixa det utan att jag måste "hjälpa till" själv. Man klickar olika sexuellt med olika personer.

• Anonym (Givmild)
    CrazyIvan skrev 2018-07-13 17:45:38 följande:

Jag har varit med kvinnor som nöjer sig med en orgasm, vill ha 2-3 stycken, kanske upp mot 10 eller rentav 20-25 stycken innan de "ger upp". Ibland får man jobba hårt som man, ibland är det jättelätt.

Samma sak tvärtom... några kvinnor får mig att komma jättesnabbt medan andra inte kan fixa det utan att jag måste "hjälpa till" själv. Man klickar olika sexuellt med olika personer.

Visst är det så, har dock aldrig träffat en kvinna som inte kan få mig att komma men kan förstå att det kan hända. Har dock någon gång efter krogen haft problem att komma men det beror på alkoholen då, inte tjejen. Försöker nu för tiden inte dricka mer än ett par glas, blir bäst sex då.

Ja med den äldre tjejen jag var med för några år sedan, hon närmare 40 då och jag runt 30 så kunde hon komma 10 gånger utan problem. Hon visade också hur otroligt mycket hon njöt vilket är så enormt tändande.

Jag har haft tur, nästan alla tjejer jag varit med har fått orgasm relativt lätt. Men när de får det lätt vill man gärna ge dem många :)
  • Anonym (Givmild)

Glömde säga att jag gärna också får flera orgasmer, ofta kan man ju köra både två och tre gånger.

• jj57

Tjejer är olika, men med åren och den erfarenhet de ger får nog de flesta lite lättare att slappna av, lär sig lite bättre vad de njuter av och får därmed senare fler än färre orgasmer. Inte helt fel ur rent sexuellt perspektiv att tjejen är äldre än killen.

• Anonym (41 år)

Som kvinna har jag märkt en viss skillnad på VEM jag ligger med VS flera orgasmer.

Vissa män förstår att jag är extra känslig efter orgasm och behöver tid för återhämtning och därmed kan få mig att vilja komma igen.

Andra män fattar noll och kör på som värsta orkanen och inser inte att jag är känslig och att det faktiskt gör ont, jag stönar inte för att jag är kåt, jag snarare kämpar febrilt för att komma loss och få vila.

Sen har vi män där attraktionen är så påtaglig att jag kommer i flera orgasmer på rad utan minsta lilla ansträngning...

• Anonym (Hmmm)

Du kan inte vara helt säker på att alla tjejer du haft sex med kommit överhuvudtaget, att fejka är vanligare än du tror. Speciellt yngre tjejer.

Min sambo brukar först fingra mig till orgasm och sedan har vi penetrerande sex. Kan inte komma av vaginalt samlag utan att hjälpa till med fingrarna. Av analsex kommer jag dock lätt flera gånger (ofta med fontänorgasm), så därför skippar vi ofta vaginala samlaget helt. Jag brukar alltså få i snitt 2-3 orgasmer varje gång vi har sex men ibland upp till närmare 10.

• Anonym (A)
    CrazyIvan skrev 2018-07-13 17:45:38 följande:

Håller med
  • Anonym (Känslig klitta)

När en kvinna har fått en orgasm så är klitoris jättekänslig och det kan göra ont att fortsätta. Inte alls konstigt att man inte vill fortsätta när det är jobbigt. Killen förstår inte alltid att han måste blrja om och knappt nudda klittan förren känsligheten lagt sig.

Min man har ett knep han kör. Han måste binda fast mig annars sprattlar jag. Han använder en mindre wand och precis när orgasmen börjar så tar han bort den typ en sekund sen börjar han på låg vibration. Då vill jag bara ha mer och försöker trycka mig mot honom o då ökar han vibrationen på max och den känslan går inte att beskriva. Det är så jäkla skönt. Tar kanske en minut innan nästa orgasm kommer och den minuten är den bästa som finns. Sen kan jag utan problem komma 3-4ggr till utan paus. Men just den första är avgörande om han ska kunna fortsätta eller jag tycker d gör för ont.

Han älskar att leka den här leken. Tänk på att ha skydd i sängen. Det blir väldigt vått..

Lycka till!

Svar på tråden Flera orgasmer?