• incel28

    Funderar på att flytta från Norrköping

    Hejsan

    Simon här. Jag funderar på att flytta från Norrköping eftersom jag är portad från cromwell house och flera andra krogar här i stan samt så vet nästan alla om vem jag är och vad jag har skrivit om på nätet. Gör jag rätt ifall jag gör det?

  • Svar på tråden Funderar på att flytta från Norrköping
  • Godisbuske

    Eller så stanna kvar, bli skötsam, göra rätt för dig. Be om ursäkt om du ställt till det. Blir äldre och mognare. Om du nu inte vill ge dig ut på en slags turne med målet att bli portad. 

  • Erica94

    Först och främst: kroglivet är inte allt. Finns mycket annat att göra. Och är det så illa att du blivit portad så borde du nog lägga allt alkoholintag på hyllan framöver.

    Norrköping är relativt stort, och även om det känns som ?alla? vet vem du är och vad du gjort så stämmer inte det. Möjligtvis att du borde överväga att byta stadsdel om du blir igenkänd i ditt område. Så jag säger som Godisbuske, stanna och gör rätt för dig!

  • incel28

    Någon här som varit på cromwell house i norrköping nån gång?

  • Trent

    Det var du som skrev (på engelska) att du skulle våldta en kvinna i helgen. Jag anmälde den tråden och skrev att den borde polisanmälas.

    Du verkar inte må bra.

    Du borde göra en ordentlig förändring i ditt liv. Bara du kan åstadkomma det. En flytt vore inte så dumt kanske.

  • incel28
    Trent skrev 2018-07-16 21:01:09 följande:

    Det var du som skrev (på engelska) att du skulle våldta en kvinna i helgen. Jag anmälde den tråden och skrev att den borde polisanmälas.

    Du verkar inte må bra.

    Du borde göra en ordentlig förändring i ditt liv. Bara du kan åstadkomma det. En flytt vore inte så dumt kanske.


    Jo jag närmar mig snart 30 så jag måste göra något för att få ordning på mitt liv. Dricka mindre alkohol kanske sluta helt. Det är inte lätt att leva som en incel. 
  • Trent
    incel28 skrev 2018-07-16 21:51:32 följande:

    Jo jag närmar mig snart 30 så jag måste göra något för att få ordning på mitt liv. Dricka mindre alkohol kanske sluta helt. Det är inte lätt att leva som en incel. 


    Det är ett val du gjort. Du kan när som helst sluta kalla dig incel. Dricka mindre kansker svårare. Men där finns hjälp att få.
  • Erica94
    incel28 skrev 2018-07-16 20:50:58 följande:

    Någon här som varit på cromwell house i norrköping nån gång?


    Ja, jag har varit där.
  • incel28
    Erica94 skrev 2018-07-17 05:35:35 följande:
    Ja, jag har varit där.
    Hur tyckte du stället var?
  • Erica94
    incel28 skrev 2018-07-17 14:01:13 följande:

    Hur tyckte du stället var?


    Det är nog 4-5 år sedan jag var där, men jag tyckte väl att det var ok. Lite trist att de flesta gick i större gäng och mest ville hänga med varandra. Själv gick jag med 2-3 kompisar och gick ut för att träffa nya människor.
  • Cherriebomb

    Problemet är inte vart du bor, utan hur du beter dig. Med tanke på all skit du spytt ur dig och vilken vidrig kvinnosyn du har är du med största säkerhet portad ifrån varenda anständigt ställe i hela Sverige. Du har ju knappast varit hemlig med ditt hat, och du är en allmänfara att ha lös bland folk.

Svar på tråden Funderar på att flytta från Norrköping