• Anonym (Hopplös)

Underlivsbesvär som tagit livslusten helt

Hej, jag är en tjej på 24år som i så många år nu kämpat mot svampinfektion i underlivet. Fick min första infektion när jag var 15år och förstod inte då vad de var. Jag hade då ett förhållande med en kille som inte accepterade att jag inte kunde ha samlag utan blev arg så jag hade sex trots smärtan, tillslut gick jag iväg för att få hjälp och fick då behandla mig med Pevaryl och blev bra för stunden. Saken är den att jag överbehandlade mig med detta så mina slemhinnor förstördes, sex var de mest smärtsammaste jag varit med om, min dåvarande pojkvän tryckte ner mig så fruktansvärt mycket, fick höra att allt var mitt fel och han började vara otrogen. Kände/känner mig så totalt värdelös, kan inte ha ett förhållande då efter ett tag in i förhållandet med sex så börjar problemen om och jag drar mig undan, har provat ALLT. Nu har jag träffat en kille som jag för första gången har kunnat haft smärtfritt samlag med MEN problemen med underlivet finns kvar, och de har gått så långt att i stort sett allt ger mig problem. Sist nu fick jag något som liknade urinvägsinfektion och de har hållt i sig i 3 veckor nu, har sökt mängder med hjälp men inga prover visar på infektion, har ingen könssjukdom. Jag känner mig så otroligt ensam om det här, vet att de finns fler med underlivsproblem men jag har aldrig pratat med någon. Alla mina kompisar kan leva precis som dom vill utan att riskera att få någon infektion. Så finns de någon här som känner igen sig och har kunnat bli frisk så snälla skriv... Jag är så desperat.

Just nu äter jag antidepressiva, flukonazol, probiotika och jag dricker även MSM.

Svar på tråden Underlivsbesvär som tagit livslusten helt