• Lordi

uptäcka kvinnlig onani i det fria

Vet att det förekommer mkt under vår och sommar,men undrar hur jag eventuellt hittar en kvinna el tjej som onanerar för egen hand och möjligen var en skall kunna möjligen leta el hålla extra koll?

skulle gärna vilja upptäcka ngn och studera och om möjligt kunna gå fram,är det ngt som ni kvinnor skulle vilja svara på vore jag väldigt tacksam=)

• Svar på tråden uptäcka kvinnlig onani i det fria
  • Anonym (Tipset!!!)
    Lordi skrev 2018-07-16 19:10:33 följande:

Vet att det förekommer mkt under vår och sommar,men undrar hur jag eventuellt hittar en kvinna el tjej som onanerar för egen hand och möjligen var en skall kunna möjligen leta el hålla extra koll?

skulle gärna vilja upptäcka ngn och studera och om möjligt kunna gå fram,är det ngt som ni kvinnor skulle vilja svara på vore jag väldigt tacksam=)

Onanera brukar man göra på egen hand men om du går ca 24 km rakt norrut i skogen ligger det säkert en skönhet som du kan gå fram till och handhälsa på och föra ett resonemang med.
  • Aikido

Börja med Geocaching. Företeelsen som sådan är egentligen bara en täckmantel för att voyeurer och exhibitionister ska kunna mötas ute i det fria.

P.s. googla inte geocaching. Google kommer att efterfråga din plats. Du är inte ensam om att vilja flukta.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Erika)

Den chansen är minimal att du ska få se en tjej onanera utomhus.

Det vill man göra när man är ensam. Möjligtvis önskar man att ens partner skulle komma på en . Men absolut inga kåtbockar som går omkring och tror att dom ska få se en främmande kvinna så.

• Lordi

Kanske chansen är minimal men vet att det finns de som vill bli observerade och tittad på etc, de jag slog upp om geocaching var typ skattkakt med gps?

Svar på tråden uptäcka kvinnlig onani i det fria