• Äldre 16 Jul 19:32
    1979 visningar
    3 svar
    3
    1979

    Vi med ca 50 dagar kvar (augusti)

    Tänkte de vore roligt att samla alla i ytterligare en av dessa trådar. Hur mår ni i denna värme? Är allt färdigt inför bebbens ankomst?

  • Svar på tråden Vi med ca 50 dagar kvar (augusti)
  • Äldre 16 Jul 23:55
    #1

    Hej! Har 40 dagar kvar (BF 25/8). Får lite panik i värmen... får inte luft någonstans känns det som... har en dotter på 4,5 och en bonusdotter på 10 som dessutom ska underhållas och servas ????

    Har en del kvar att fixa, vi ska göra iordning ett bebisrum, det ska rivas golv och läggas nytt samt målas om. Och sen inreda såklart, men det tänkte jag att jag gör och så får sambon som är målare fixa allt det händiga ;)

  • Äldre 17 Jul 11:32
    #2

    Hej hej! Jag har 27 dagar kvar (bf13/8) och jag är redo att vräka min inneboende nu! ;)

    jag tycker det är olidligt varmt och det ända jag orkar är att ligga i sängen under fläkten. Som dannysanny1 skriver så får jag med panik när det är som varmast!

    Men som tur är.. så är allt klart! Detta är vårt första barn och som sist ut i släkten har vi fått ärva eller köpa allt vi behöver billigt. Det ända som är nytt är vagnen och som jag längtat efter att få använda den!

  • Äldre 17 Jul 22:09
    #3

    Haha alltså jag har bf 30/8 men tycker de känns som han är färdig redan nu :-O

    Å andra sidan vill jag att han ska stanna inne till den värsta värmen är färdig. Känns inte som de vore så roligt att vara orolig över hur den lille klarar sig. Nu är de ju mest jag som lider och de kan jag ta.

    Vi är i princip färdig med alla förberedelser. Måste dock tvätta allt och packa väskan och så men annars är nog de mesta inhandlat. Upplever att jag får många smdg just nu. Bebis vänder på sig fortfarande. Hade hoppats att han kunde lägga sig med huvudet neråt men han blir väl kanske tjurig...????

Svar på tråden Vi med ca 50 dagar kvar (augusti)