Dumpa min polare?
Hej,
Jag stötte på något riktigt äckligt nyss. Låt berätta först om mig så ni vetvem jag är och hur jag resonerar.
Jag är 23 år kille, fullt med brudar om dagarna.
Till saken :
Ska träffa min polare imorgon, jag överförde pengar till mitt andra bankkonto utomlands som jag överförde tillbaks och detta skulle ta 1 dag innan jag hade på kontot.
Nu planerar jag träff med polare, jag frågar om han kan köpa vodka då vi ska festa, jag sa att jag dessutom kan betala för allt dagen efter.
Så kommer han på massa anledningar till att inte köpa.
Kom på att tänka på hur snål han är, det är riktigt vidrig.
Jag brukar köpa vodka o redbulls när jag är med brudar som om det vore inget och självklart står jag för det då jag vill att vi har bra stund tillsammans, men nu min polare här kan inte ens lägga ut för att vi ska festa.
Jag skäms över att jag har en sån kompis och vill inte ens dyka upp på festen och slita i att kontakta han mer. Jag la ut massa pengar på detta men det blir symboliskt då jag dumpar honom för han är snål samtidigt som jag skoter i hur mycket jag la ut på festen.
Till alla er som ska svara, sluta leka kärleksfulla och vara politiska, skippa känslorna och säg som det är. Den här killen är riktigt jävla blåst, visst är det ändå så?