• Deeelicious

    Ni som gjort tidigt VUL - när såg ni hjärtljuden?

    Ni som gjort tidigt VUL , i vilken vecka kunde ni se hjärtljuden?

    Och ni som såg det, gick graviditeten bra?

    Och ni som inte såg det? Hur gick det sedan?

  • Svar på tråden Ni som gjort tidigt VUL - när såg ni hjärtljuden?
  • Elzo8

    Jag såg dem i vecka 8 (7+1)

    Jag är i vecka 15 nu så hitills är allt bra med bebisen ????

  • JLES

    7+2 men jag såg bara hjärtat slå på skärmen, fick inte höra det. VUL:et gjorde jag pga. en blödning.

    Ja, det har gått bra hitills. Jag är i vecka 29. :)

  • Anonym (Zxc)

    V8 och det syntes tydligt. Allt gick bra. Blev orolig då alla symtom plötsligt försvann (hände inte med något av mina äldre barn) men det var så kallade spökveckor bara.

  • Johannana

    Gjorde mitt första VUL i 7+3, det visade då ett tickande hjärta. Är idag i vecka 33 och bebis mår bra :)

  • Anonym (Tidigt)

    Vi fick se hjärtslag redan i vecka sex! Åkte in då 1177 misstänkte utomkveds men allt var bra och är fortfarande bra nu 20 veckor senare :)

  • Tess1984

    6+4 fick vi se ett hjärta, ivf graviditet. Föder om en vecka och vi hade många missfall innan och fick aldrig se hjärta slå under de graviditeterna. //Tess

  • Anonym (Maja)

    Vid en graviditet såg vi hjärtaktivitet 5+3. Tyvärr dog barnet i v 14. Sen vid nästa var det i v 6+2 och det gick bra hela vägen.

  • Iowhannah

    Jag glömde säga att graviditeten gick bra och jag är på förlossningen nu, redo för igångsättning :)

  • Kaffe81
    Iowhannah skrev 2018-07-19 11:54:38 följande:

    Jag glömde säga att graviditeten gick bra och jag är på förlossningen nu, redo för igångsättning :)


    Wow, lycka till!!!
  • Anonym1891

    Såg hjärtat i v 7+6, är nu i v 19 och bebis mår bara bra hittills :)

  • Anonym (J)

    Vi hörde/såg v 6+3 och resultatet sover just nu på mitt bröst :)

Svar på tråden Ni som gjort tidigt VUL - när såg ni hjärtljuden?