• Daygamer

    Behöver gå ner i vikt fort!!

    Hej,

    Vet inte vad som skett men från att inte äta något (2 bananer om dagen) till att proppa o mig fullt med goda bröd ????!!!

    Jag tar förvissa tabletter (Glucomannan) som gör att kroppen inte tar upp mycket men Fyfan vad jag proppar i mig!!! Säger till mig själv "ska inte äta ett skit idag" samtidigt som jag går till Lidl och handlar för fullt.

    Tror det beror på värmen som gör en helt utmattad och kroppen behöver näring för att återhämta sig?

    Kom med tips som gör att jag inte alls äter som förut. Jag kunde sluta äta förut för att jag såg hur snygg jag blev men när jag förblev snygg hela tiden så ser jag inte framsteg så man blir lat då.

    Kom met tips!!!! Fort måste ner i vikt snabbt.

  • Svar på tråden Behöver gå ner i vikt fort!!
  • Hallonmos

    Det är inte hållbart att äta två bananer om dagen. Det därför du hetsäter nu. Ät riktig mat flera gånger om dagen, men håll koll på kalorierna.

  • Daygamer
    Hallonmos skrev 2018-07-19 16:16:56 följande:

    Det är inte hållbart att äta två bananer om dagen. Det därför du hetsäter nu. Ät riktig mat flera gånger om dagen, men håll koll på kalorierna.


    Skitsnack. Man kan leva utan mat också, du ser barnen i Afrika, levande bevis.
Svar på tråden Behöver gå ner i vikt fort!!