• Anonym (bi)
    Äldre 19 Jul 16:25
    7922 visningar
    10 svar
    10
    7922

    Bi-män: Vad tycker ni är bäst med att ha sex med en man ?

    Vad är det bästa med att ha sex med en man tycker ni ? 

    Själv gillar jag det hämningslösa rakt på sak sexet som det kan bli. Att kunna gå på en porrbio och få en avsugning el ge en avsugning bara för njutningens skull. Sen gillar jag ju känna sprutet i min mun.

    Homofoba inlägg undanbedes i denna tråd.

  • Svar på tråden Bi-män: Vad tycker ni är bäst med att ha sex med en man ?
  • Anonym (.)
    Äldre 19 Jul 18:03
    #1

    Det som är bäst är det man inte får med en kvinna. Bli påsatt/få prostatamassage .... och suga kuk.

    Skulle jag vara permanent med en man, skulle jag h3lt klart sakna kvinnokroppen.

  • Anonym (.)
    Äldre 19 Jul 18:03
    #2

    Det som är bäst är det man inte får med en kvinna. Bli påsatt/få prostatamassage .... och suga kuk.

    Skulle jag vara permanent med en man, skulle jag h3lt klart sakna kvinnokroppen.

  • Anonym (Binyf­iken)
    Äldre 21 Jul 19:12
    #3

    Jag har alltid varit hetero men har senaste året blivit väldigt nyfiken på att vara med en man och njuta! Jag föreställer mig att jag skulle älska att bli avsugen och suga! Funderar mycket på hur det är att kyssa och smeka än man.

    Bortsett från avsugningar och prostatamassage... vad gillar ni mer?

  • Anonym (Rty)
    Äldre 22 Jul 12:18
    #4

    Sex med man ger spänning och känslan av kinky. Sex med kvinna är visserligen superkönt men lite vaniljaktigt. Blir inte den där förbjudnakänslan.

    Skulle jag bli tvungen att välja så väljer jag kvinna.

  • Anonym (Jaaa)
    Äldre 23 Jul 07:48
    #5

    Att ha en kuk i munnen, att suga på den och känna hur han kommer i ens mun, finns inget mer tändande enligt mig.

  • Anonym (P)
    Äldre 23 Jul 19:59
    #6

    Det bästa är ju att få bli påsatt

  • JagSug­erDuNj­uter
    Äldre 28 Jul 19:32
    #7
    +1

    Känslan att få suga av en man, och höra hur han njuter. Kan suga i timtals. Helt underbart.

  • Anonym (Bikil­le)
    Äldre 11 Aug 14:23
    #8

    Känslan när en hård kuk glider in i min röv och pumpar in och ut sen ryckningarna kuken gör när sperman pumpar ut långt in i röven ;)

  • Anonym (Rty)
    Äldre 11 Aug 16:00
    #9

    Jävligt mysigt o ta en snygg penis i handen sen ta den torra, hårda kuken i munnen. 

  • Äldre 16 Aug 20:36
    #10

    Jag tror att alla män fantiserar om att få leka med en man på olika sätt. Suga runka och mer som ens kvinna inte har förståelse för.

Svar på tråden Bi-män: Vad tycker ni är bäst med att ha sex med en man ?