• Sekaandjelka

    SLEMHINNA ELLER MISSFALL?

    Hej på er!

    Nu är det så att jag fick en blödning igår som var ganska så normal, först kom det lite bruna fläckar sen kom vanligt rött blod. Idag har jag blött 5 fulla bindor, tidigare idag när jag gick i en butik så kände jag från ingenstans som om att det var något som låg i ? fiffin ?, tar mig in på toaletten och efter jag kissat så torkar jag mig och ser något stort och geggigt, mörkt intill svart och blodigt ca 5 cm på längden, kan inte klura ut vad det kan vara, kan det vara slemhinna eller missfall?

    Kan visa bild om så önskas, varnas för inte så ? vacker bild ? ????

  • Svar på tråden SLEMHINNA ELLER MISSFALL?
  • Corneliass

    Om du känner dig bekväm med att lägga ut en bild så kan det vara lättare att se! Vilken vecka är du i? 


    Gravid med första barnet
  • Corneliass
    Sekaandjelka skrev 2018-07-19 20:03:16 följande:

    VARNING FÖR MINDRE VACKER BILD


    Jag tycker att det ser ut som en blodklump bara, fick du blödningen under mens? 
    Gravid med första barnet
  • Sekaandjelka

    Igår kom det bara som små bruna fläckar, sen var det lite lättare vanligt blod och idag kom bomben, har blött fyllda 6 bindor hittills, när man tittar på den närmare så får man en känsla av att den varit som en liten säck som spruckit vet inte riktigt hur jag ska förklara:/

  • Corneliass
    Sekaandjelka skrev 2018-07-19 20:27:00 följande:

    Igår kom det bara som små bruna fläckar, sen var det lite lättare vanligt blod och idag kom bomben, har blött fyllda 6 bindor hittills, när man tittar på den närmare så får man en känsla av att den varit som en liten säck som spruckit vet inte riktigt hur jag ska förklara:/


    Hm, konstigt. Jag tycker att det ser ut som en blodklump men om du är osäker och fundersam så ring 1177 så kan dom säkert hjälpa dig! :) 
    Gravid med första barnet
Svar på tråden SLEMHINNA ELLER MISSFALL?