• Äldre 20 Jul 01:17
    1878 visningar
    3 svar
    3
    1878

    Uppgiven och korkad tjej?

    Hej,

    Kom precis ut ut duschen och skulle gå och lägga bredvid min partner.

    Han frågade mig om jag vad lustsugen men jag mådde inte så bra och har haft huvudvärk långt in på småtimmarna så vi hoppade sexet nu.

    Jag lägger mig bredvid honom och knappar lite på min telefon, lägger bort den och vänder mig om mot honom.

    Han ligger fortfarande med ryggen emot mig och fortsätter knappa på sin telefon.

    Jag håller om honom och börjar klia hans kropp i hopp om att få lite uppmärksamhet innan jag somnar.

    Det plingar mycket i hans telefon och när jag reser på upp och kollar vem han skriver med så är det en tjej.

    Jag frågar snabbt vem det är. Jag vet inte namnet svarade han. De fortsatte skriva och jag låg på hans axel och läste vad han skrev.

    Han låg bara kvar med ryggen emot och skrev vidare oberört.

    Jag blev lite ledsen inombords och kände att jag inte alls var prioriterad utan han var så inne i sin telefon med att skriva med den här tjejen som han senare kom fram med att det är en gammal tjejkompis.

    Jag frågade nu om det är lämpligt att han skriver med den här personen med ryggen emot mig precis innan jag ska somna och jag kände ledsen och uppgiven.

    Alltihop urartade i en diskussion där han sedan rusade ut ur rummet sen ut ensam för att röka.

    Är det jag som gjorde något fel i denna situationen eller hur hade ni självs reagerat? Killar som tjejer

    Vi är jätte osams nu och han har sagt flera gånger att han flyttar ut

    Tack ??

  • Svar på tråden Uppgiven och korkad tjej?
  • Äldre 20 Jul 02:55
    #1

    Förstår inte varför han ljuger om att han känner tjejen (om det nu inte råkar vara en gammal klasskompis från lågstadiet som han inte kunde placera typ).
    Det är ganska ganska ofint att hålla på att messa med henne när ni lägger er, men om ni brukar messa med andra när ni lagt er så är kanske det inte så konstigt.

    Å andra sidan så tycker jag verkligen inte att det är något att hänga upp sig på, när han messar samtidigt som du ligger bredvid och läser allt som skrivs. Uppenbarligen så håller han inte på att smyga och smussla bakom din rygg.

  • Äldre 20 Jul 04:17
    #2
    Pia3322 skrev 2018-07-20 01:17:50 följande:

    Jag frågar snabbt vem det är. Jag vet inte namnet svarade han. ...

    ....den här tjejen som han senare kom fram med att det är en gammal tjejkompis.

    Vi är jätte osams nu och han har sagt flera gånger att han flyttar ut....


    Han ljuger, och har sagt flera gånger att han flyttar ut? Det låter som ni har stora problem oavsett den här 'situationen'.
  • Äldre 22 Jul 20:31
    #3

    Lite sådär kunde mitt ex också bete sig. Visste han att det inte blev sex så ignorerade han mig och gjorde annat. Det var allt eller inget. Han förstod sig aldrig på vitsen med att mysa eller vara nära varann om det inte ledde till sex. Han blev inte sur när jag sade nej, han satte bara sina egna intressen först när han upplevde att jag inte ville tillgodose dem.

    Jag tycker att din sambo betedde sig väldigt okänsligt mot dig och sen överreagerade när du förklarade för honom att du blev sårad. Han verkar inte vara särskilt kär eller omtänksam. Om den där diskussionen fick honom att hota med att flytta ut, hur högt värdesätter han er relation?

Svar på tråden Uppgiven och korkad tjej?