• Anonym (Snippbärare)

Stånd? Hur känns det?

Killar hur känns det att ha stånd? Känns det ens något? Kan ni tänka bort den?

• Svar på tråden Stånd? Hur känns det?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Snippbärare) skrev 2018-07-20 17:28:19 följande:

Killar hur känns det att ha stånd? Känns det ens något? Kan ni tänka bort den?

Hihi snoppen och snippan. Gå och spela tv-spel och kom tillbaka om några år istället.
  • Anonym (??)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 17:31:32 följande:
    Hihi snoppen och snippan. Gå och spela tv-spel och kom tillbaka om några år istället.
    Det är väl inte konstigt att en kvinna som inte har penis undrar hur det känns att ha stånd? 
  • Man 78
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 17:31:32 följande:

Varför så otrevlig?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (??) skrev 2018-07-20 17:32:43 följande:

Det är väl inte konstigt att en kvinna som inte har penis undrar hur det känns att ha stånd? 

Ingen som sagt att det är konstigt. Men jag trodde forumet hade åldersgräns och att de flesta kvinnor var förbi det funderar-stadiet efter puberteten, men jag har säkert fel.
  • Anonym (SD 2018)
    Man 78 skrev 2018-07-20 17:33:06 följande:

Varför så otrevlig?

Var trevlig du och svara henne på frågan då.
  • Aikido

Det känns som en feberdröm i vaket tillstånd. Som en utanför-kroppen-upplevelse. Hjärnan nästan tom på blod till förmån för den bultande vännen där nere. Tänka bort den behöver man inte ens försöka då det finns så lite syrerikt blod kvar i huvudet att bara de mest primitiva instinkterna lever kvar.

• Anonym (??)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 17:34:34 följande:
    Ingen som sagt att det är konstigt. Men jag trodde forumet hade åldersgräns och att de flesta kvinnor var förbi det funderar-stadiet efter puberteten, men jag har säkert fel.
    Men det handlar väl inte om puberteten, herregud? Det kan lika gärna vara en 60-åring som undrar lika väl som en 15 åring. 
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (??) skrev 2018-07-20 18:05:20 följande:

Men det handlar väl inte om puberteten, herregud? Det kan lika gärna vara en 60-åring som undrar lika väl som en 15 åring. 

Men kvinna, läs in lite. Min kommentar var ju baserad på att det kanske är vanligare på en oerfaren och nyfiken 15-årig flicka att undra hur ett stånd i kuken känns.
  • Anonym (.)

Har man inga kläder känns det väl inget direkt. Klart man skulle kunna tänka bort den, men

Har man kläder på sig brukar det bli lite tight i byxan och känns bara obekvämt, och ev. Lite pinsamt, beroende på i vilket läge man får stånd...

• Maltemånsson

Kul fråga, men som är svår att beskriva...

Jag känner som att det drar i underlivet, det spänner sig på ett sätt som inte kan jämföras med t.ex kramp i vaden. Har man kläder på sig som någon nämner ovan, så är det svårt att gå normalt.... Psykiskt så är det helt beroende på situationen, i rätt miljö så blir jag oerhört fokuserad på närhet och har svårt att komma ur den känslan. Men i andra situationer så går det lätt över...:)

• Anonym (Xxx)

Det känns väldigt lustfyllt. Kuken vil ju liksom att någon ska ta på den när den är hård. Minsta beröring, och det skjuter som varma strålar genom hela kroppen.

• Fartill3

Det kan vara väldigt lust fyllt, men även ganska smärtsamt i ett par trånga jeans tex :) 

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (jaha)

Känns som en spänd muskel i byxan som kan göra ont om kläderna är för tighta. och kan vara ganska jobbigt om man inte är "sugen" och vill bara att den ska sluta vara hård. (ganska svårt att gömma den när man har det) 

• silver33

Jag tycker om att ha ett rejält stånd, där man känner ådrorna. Ollonet är redo för att penetrera eller att bli suget...

En härlig känsla oavsett om jag har kläder på mig eller inte...

Svar på tråden Stånd? Hur känns det?