• Fille Fjonkan

Hjälp oss välja tackpresenter, snälla!

Imorgon gifter vi oss!

Nu till min fråga. Har ni något bra förslag på tackpresenter till vår Toastmaster & Toastmadame och till den vän som agerar bröllopsfotograf och slutligen även till den vän som är ansvarig för musiken.

Vi har inte lyckats komma på något riktigt bra än. Vi vill inte bara ge en tackmiddag eller en fin flaska whiskey t ex. Jag vill gärna ge något mer beständigt och har funderat på presentkort i smyckesbutik till Toastmadame och fotografen som är gamla grundskoleklasskamrater till mig. Kan det vara något? Men vad ska i så fall de 2 männen få?

Snälla ge oss tips!

• Svar på tråden Hjälp oss välja tackpresenter, snälla!
  • Jennaz

Jaha du det var inte lätt, jag är lika tom på förslag som du!

Men jag måste ju få säga grattis! Hoppas Er dag blir vacker, speciell och underbar! Lycka till i livet till Er båda!

Kram -Jenna

• My 2

Även män kan hitta fina saker i en guldsmedsbutik. Varför inte halsband till tjejerna och manschettknappar till männen? I hänget / manschetknappen kan ni ju gravera in något fint.
    /my

• Fille Fjonkan

Tack för lyckönskning och tips!

Vi fick en alldeles underbar bröllopsdag och nu har vi köpt tackpresenter till våra fantastiska vänner som hjälpte till under kvällen.

Killarna får varsin plunta och en flaska whisky att fylla den från. Tjejerna får varsitt presentkort i guldsmedbutik för att jag vill att de verkligen ska få vad de vill ha och jag är inte säker på att jag skulle välja "rätt". Presentkorten visade sig vara små guldtackor i presentask. Riktigt fina faktiskt och betydligt roligare än en liten papperslapp med namn och summa på

Vi är väldigt nöjda både med vårt bröllop och festen och med våra tackpresenter

Svar på tråden Hjälp oss välja tackpresenter, snälla!