Bästa avsugningen
Dela med er! Ordet är fritt!
Dela med er! Ordet är fritt!
Bästa avsugningen jag fått var av en annan kille, han visste exakt vad han gjorde, använde tungan helt rätt och tog kuken riktigt djupt. Är nog faktiskt enda gången jag kommit i någon annans mun.
Cory kennedy eller heather Brooke gör allt rätt
Det var en tjej som gjorde det medan hon käkade glass och drack grönt te. Skum känsla.
Kanske någon gång med min första flickvän. Vi bodde på olika platser och träffades på helgerna. Ibland lät jag bli att runka tills jag kom under veckan för att vara så laddad som möjligt när jag träffade henne. Efter att ha hållt på sig i flera dagar och även runkat och fantiserat om henne fast utan att komma så var det ganska laddat när man väl träffades.
En gång bad jag henne suga av mig direkt så jag inte skulle komma för fort när vi sedan hade sex. Att jag tidigare under veckan inte ville komma var för att jag ville få till ett så stort sprut som möjligt när jag kom i hennes mun. Det var planerat med andra ord :)
Det var underbart när hon började suga och man var sä extremt kåt. Det var precis det jag hade fantiserat om och tänkt på när jag runkade. Jag kom efter någon minut och sprutade först i hennes mun och sedan lite varstans.
det var med min första tjej hon var väldigt bra på suga men hon hade aldrig låtit mig komma i hennes mun när hon sög mig.
Den här kvällen hade vi varit och ätit middag med lite vin hos hennes mamma när vi var på väg att lägga oss sa jag vill du smaka lite mer efterrätt.
Hon skrattade och började suga mig det var otroligt skönt efter en stund började jag känna dom bekanta ilningarna så jag sa att jag kommer snart.
Hon fortsatte att suga och det blev bara ännu skönare hon tittade på mig och sa nå blir det någon efterrätt, Jaaa stönade jag efter en bra stund komm jag i hennes mun hon sög hela tiden jag sprutade.
sedan kröp hon upp och kysste mig och lät mig smaka satsen.
Bästa vet jag inte, men en speciell var med en riktigt het milf när jag var yngre. Hon hade en halstablett samtidigt. Häftig känsla av mentholen.
Bästa vet jag inte, men en speciell var med en riktigt het milf när jag var yngre. Hon hade en halstablett samtidigt. Häftig känsla av mentholen.
Har inte fått den ännu trots 52 år ung
Min fru blir bättre och bättre på det. Hon gillar inte att prata om sex, annars skulle jag gärna diskutera hennes teknik med henne. Men skönt, oj...
Bästa avsugningen jag fått var av en annan kille, han visste exakt vad han gjorde, använde tungan helt rätt och tog kuken riktigt djupt. Är nog faktiskt enda gången jag kommit i någon annans mun.
Men ingen förklarar exakt hur. Det är ju instruktioner man hoppas på.
Jag har ett långt förhållande numera har vi inte sex. Jag hade även ett långt förhållande med barnens mamma.
däremellan hade jag tre kortare relationer.
bästa avsugningarna fick jag av barnens mamma. Helt underbara sådana. Man nästan svimmade av njutning.
två tjejer ville inte suga eller bli slickade.
För mig är det nog mest olika situationer som etsat sig fast, med kvinnor jag tyckt varit särskilt attraktiva. Snarare än att det rent tekniskt varit den bästa avsugningen.
Det är olika delar av sammanhanget som var särskilt upphetsande och som gör att jag kan återvända till händelsen många år senare. Som den söta tjejen som var otrogen med sin kille, som var första pojkvännen, under en period. Hon kunde ägna ganska långa koncentrerade stunder just åt att suga av mig och pratade ofta och gärna under tiden om hur mycket hon njöt av att gå ner på mig, då hon föredrog hur min kuk såg ut, kändes att ta på och smakade.
Utan att hon var exceptionellt talangfull så fanns det nåt särskilt tändande med hennes lustfyllda utforskande och hennes oblyga uppriktighet.
För mig är det nog mest olika situationer som etsat sig fast, med kvinnor jag tyckt varit särskilt attraktiva. Snarare än att det rent tekniskt varit den bästa avsugningen.
Det är olika delar av sammanhanget som var särskilt upphetsande och som gör att jag kan återvända till händelsen många år senare. Som den söta tjejen som var otrogen med sin kille, som var första pojkvännen, under en period. Hon kunde ägna ganska långa koncentrerade stunder just åt att suga av mig och pratade ofta och gärna under tiden om hur mycket hon njöt av att gå ner på mig, då hon föredrog hur min kuk såg ut, kändes att ta på och smakade.
Utan att hon var exceptionellt talangfull så fanns det nåt särskilt tändande med hennes lustfyllda utforskande och hennes oblyga uppriktighet.
I min bil av en gift kvinna som jobbade på samma jobb som mig.
Som kvinna märker jag att ni killar är väldigt individuella. Några gillar att man använder överdrivet mycket saliv, andra inte alls. Några vill att man fokuserar på ollonet andra att man växlar och slickar upp och ner längs med skaftet. Vissa vill att man inte rör pungkulorna, andra vill att man ska suga på dem. Någon vill trycka in hela sin penis ner i halsen andra klarar knappt att man nuddar deras ollon med tungan. Det är svårt att veta när man gör det med nya, så jag brukar låta mannen styra. Jag kan göra vilket som.
Bästa var av en 55 årig kvinna när jag va 19
Ingen har kommit i närhet av henne
Men hon sög mycket bättre än hon knullade
Bästa jag kan minnas var när frugan överraskade mig i duschen (alla barnen hemma) och började suga mig, hon såg helt vansinnigt kåt ut i ögonen och jag kom på bara någon minut (kommer väldigt sällan av avsugningar i vanliga fall oavsett hur skönt det är) och sprutade över hennes ansikte och mun.
Hon var så våt så det rann ur henne vilket inte heller är det vanligaste (nej, det var inte duschvatten)...
Näst bästa var när hon helt oväntat såg mig direkt efter vi haft analsex, då vart jag sjukt upphetsad också.