Hur bjuder jag ut en tjej jag redan frågat innan men där intresse fortfarande finns.
Hej!Detta kommer kanske för vissa låta ganska sjukt, men för ca 5-6 månader sen så fick jag kontakt med en väldigt trevlig tjej via en dejtingsida. Vi har skickat sms med varandra mer eller mindre dagligen under denna tid.
Ganska snart i konversationen vi hade så kände jag att jag ville träffa den här tjejen, vi hade väldigt mycket gemensamt, hon verkade vara en riktigt go tjej. Så jag bestämde mig för att bjuda ut henne på dejt, svaret var att hon verkligen skulle vilja men har inte den tiden just vid det tillfället vilket jag kan förstå då hon skulle flytta hemifrån och byta jobb och en massa sådant.
Så vi pratade vidare och efter några månader så bjöd jag ut henne en gång till till en dejt och fick mer eller mindre samma svar, hon hade inte den tiden för att fokusera på det just då, men då kom det upp att hon ganska snart skulle gå på semester, och jag ställde frågan om man kanske skulle träffas på hennes semester i så fall, där svarade hon att hon gärna skulle träffa mig då och såg fram emot det.
Så nu igår (Fredag 2018-07-20) började hon sin 2 veckors semester och det första jag tänkte på var att jag ville bjuda ut henne så klart och är ganska övertygad om att jag kommer bjuda ut henne senare ikväll (Lördag). Jag vill ju visa att jag verkligen vill detta och samtidigt få henne att känna likadant.
Så nu kommer min fråga till er. Vad skriver/säger man till henne den tredje gången man frågar ut henne? vad för kul kan man hitta på för att skapa en intressant dejt? blir ju gärna lite stelt på restaurang. Alla förslag är bra förutom de dåliga :)