• Anonym (Jeans & T-shirt)

Vad sägs om raggande på finlandsfärjan för tiden ?

Förr om åren va ju Finlandsfärjan ett mycket bra ställe om man gillade lite mera mogna kvinnor. Nu för tiden sägs det ha gått ner. Nån menar att det är bättre på Tallin/Riga-båtarna. 
    Jag ska snart i väg och undrar lite. Nån som har åkt nyligen, eller har nån mening om detta stämmer ?

• Svar på tråden Vad sägs om raggande på finlandsfärjan för tiden ?
  • Anonym (m)
    Anonym (.) skrev 2018-07-21 14:04:38 följande:

Känns lite ute, ja.

ja men då kanske det är äldre kvinnor där...
    Anonym (m) skrev 2018-07-21 15:01:36 följande:
    ja men då kanske det är äldre kvinnor där...
    Det är ju det man hoppas på   Flört  
    Men några påstår det är Tallin/Riga båtarna som gäller nu för tiden.
  • Anonym (G)
    Anonym (.) skrev 2018-07-21 14:04:38 följande:
    Känns lite ute, ja.
    Det gör det

Inga flere som har åkt på sistone  ?

Cl4udio skrev 2018-07-21 21:25:15 följande:

lägg av

Nej
  • Anonym (A)

Ska åka med sambon en sväng , vet ingen som är singel och frivilligt åker färjan och hoppas på ligg/ ragg så tror det är rätt ute, men det brukar ju inte handla om var man möts utan vem är det rätt person kan färjan fungera utom ordentligt det är små odds men de finns.

• Jonnynilsson

Vi är flitiga Cinderella åkare. Vi tar hellre en tur till Mariehamn och äter och dricker gott i ett dygn för samma pris som en middag i land. Oftast är det bra artister och uppträdande. Nu är vi ju 50 + så vi tillhör kanske inte TS målgrupp för frågan. Men jag svarar ändå.

Det är en enorm köttmarknad ombord om man gillar MILF. Jag vet inte hur många gånger jag blivit uppraggad av tjejer 40+. Det har varit allt från att bli bjuden på en öl till nyp i rumpan. Vid ett tillfälle när jag åkte hissen upp var det en överförfriskad tjej som helt ogenerat tog ett rejält grepp framifrån.

En annan gång klev jag in i hissen där det stod en 4-5 tjejer (50+) som sken upp av min uppenbarelse men som tappade leendet lika fort när frugan klev in bakom mig.

Så ja, vill man ragga MILFs så är Finlandsfärjorna utmärkta.

Jonnynilsson skrev 2018-07-22 09:54:14 följande:

Vi är flitiga Cinderella åkare. Vi tar hellre en tur till Mariehamn och äter och dricker gott i ett dygn för samma pris som en middag i land. Oftast är det bra artister och uppträdande. Nu är vi ju 50 + så vi tillhör kanske inte TS målgrupp för frågan. Men jag svarar ändå.

Det är en enorm köttmarknad ombord om man gillar MILF. Jag vet inte hur många gånger jag blivit uppraggad av tjejer 40+. Det har varit allt från att bli bjuden på en öl till nyp i rumpan. Vid ett tillfälle när jag åkte hissen upp var det en överförfriskad tjej som helt ogenerat tog ett rejält grepp framifrån.

En annan gång klev jag in i hissen där det stod en 4-5 tjejer (50+) som sken upp av min uppenbarelse men som tappade leendet lika fort när frugan klev in bakom mig.

Så ja, vill man ragga MILFs så är Finlandsfärjorna utmärkta.

Tackar så mycket. Det är just 50+ milf/gilf, som är min målgrupp
Svar på tråden Vad sägs om raggande på finlandsfärjan för tiden ?