• Anonym (krossad)

Bor granne med mitt ex

Hej

för 1 månad sedan gjorde mitt ex slut med mig efter att vi vart tillsammans i 5 månader. Inte länge jag vet, men jag var fortfarande nykär och tycker det är otroligt jobbigt. Han har gjort slut med mig tidigare, vi var då ifrån varandra i 1,5 vecka och han skrev sedan att han ville att jag skulle ta tillbaks han, vilket jag tyvärr gjorde.

Nu till mitt stora problem. Vi bor grannar. Redan dagen efter såg jag han med en ny tjej som han nu umgåtts mkt med, hon har sovit där osv och jag ser dom tillsammans ständigt. Jag kan inte gå vidare!? 

I vårt förhållande så hade han mkt narcissistiska drag, och det var ganska tjaffsigt och jag fick ta skuld för allt. För ca 1 år sedan gick hans mamma bort, vilket på något konstigt vis gjorde att jag tyckte synd om han och lät han trampa på mig. Vilket gör att jag kan se att det nog var bäst att det tog slut, samtidigt som det är otroligt jobbigt att se att han har så lätt för att gå vidare. 

Han har vart ute och promenerat och gått förbi mitt lägenhetshus några ggr, och jag ser han liksom hela tiden.

Hur gör man? hur går jag vidare? Samtidigt som jag bara vill glömma så kan jag inte sluta hoppas på att karma tar honom, och att han någon dag får må lika dåligt, som jag.

Svar på tråden Bor granne med mitt ex