• Zandylina

Tempkurva FF vad tror ni?

Hej, nu e jag tbx igen sitter på ÄL+13 hade ÄL runt 10/7 då hade kraftig äglossningsmärta, äggvite flytningar å positiva ÄLtest med glad gubbe fast 8-9/7 å lite fundersam från ÄL+7 känt mig annorlunda, sitter med konstant tyngd i livmodern, fått lite större bröst ej ömma dock, konstant illamående om ej äter nåt typ hela tiden, haft molvärk till å från samt tempen hålller sig fortfarande hög. Min temp brukar dala neråt runt ÄL+11 men denna gången stannar den hög bifogar min kurva.BIM beräknat allt mellan 24/7-26/7, negativt RFSU vanlig sticka i morse. Känns som att e nåt för mår så annorlunda kanske för tidigt med dem testen för dem ej så känsliga eller så har jag för låga hormoner då jag har rätt så oregelbundna cykler.

Vad tror ni?

Andra får gärna lägga in sina kurvor med så vi kan jämföra å följas åt.

• Svar på tråden Tempkurva FF vad tror ni?
  • Zandylina

Kan tillägga att nu på eftermiddagen haft som ett konstant tryck/värk nere i högra sidan av livmodern å ljumsken samt bak ryggen. Fattar nada men vet ej vart ska ta vägen om ej detta tryck/smärta släpper snart

• boxermamma

Visst låter det som graviditetssymtom. Och temperarurhöjningen som håller i sig pekar också åt det hållet.

Vill du bli gravid? Håller isåfall alla tummar för dig!

• Zandylina
    boxermamma skrev 2018-07-23 19:31:43 följande:

Visst låter det som graviditetssymtom. Och temperarurhöjningen som håller i sig pekar också åt det hållet.

Vill du bli gravid? Håller isåfall alla tummar för dig!

Tack! jo vi vill bli gravida, hållit på aktivt sen januari i år så får se haft lite mer som mensvärk nu under kvällen så får se vad som händer man kan ju ha det när gravid med.
  • Zandylina

Temp dippa å brunt på pappret så det sket sig denna gång med med kroppen som spela mig riktigt spratt så nu blir det paus för orkar ej mer tror ej menat jag ska ha barn kanske e för sent för mig å sambon.

• Zandylina

Temp dippa å brunt på pappret så det sket sig denna gång med med kroppen som spela mig riktigt spratt så nu blir det paus för orkar ej mer tror ej menat jag ska ha barn kanske e för sent för mig å sambon.

• boxermamma

Mm, det är tufft som fasen varje gång den jäkla mensen kommer.

Jag och min sambo försökte i nästan två år innan vi blev gravida första gången. Det slutade tyvärr i missfall. Har precis upptäckt att jag är gravid igen. Det är supertidigt så jag törs inte hurra än.

Ta en paus om du behöver men ge inte upp.

Svar på tråden Tempkurva FF vad tror ni?