Elak brorsa
Hej jag och min bror har alltid vari bästa vänner som små. Men desto mer vi växer så blir det bara jobbigare. han är idag 15 år och är så jävla grym och elak emot mig. Idag tillexempel så gjorde Jag och min lillasyster just Dance ett dansspel då man dansar. Allt var ju bara på skoj vi dansade lixom bara på skoj. Men sen när vi satt och åt frukost så säger han att han har filmat in det och lagt ut på snapchat. Jag blir så jävla ledsen. Och senare på dagen precis nu när jag skriver kom han in i mitt rum/hans rum vi delar för tillfälligt så säger han Mongo till mig. Och han brukar säga detta varje dag. Han kallar mig också för tjockis. Jag har haft lite kroppskomplex men dom håller precis på att gå över. Jag är inte det minsta tjock utan han säger detta till sina vänner oxå. Han har bland annat filmat in när jag sjunger och övar för mig själv inne på mitt rum och skickat till alla han känner. Världens bästa brorsa va? Vill han verkligen att alla ska se vilken konstig familj han har? Hur tänker han? Är det någon som har samma problem?