• Anonym (Ked)

    Min tjej ska låta mig testa med en kille

    Jag har sedan lång tid tillbaka fantiserat om att ha sex med en annan man. Min tjej har också vetat om min fantasi ett tag.

    För några dagar sen kom hon med förslaget att hon skulle ordna en kille till mig, att vi ska ligga/mysa/suga med varandra och hon ska få titta på, jag vet vem killen är då det är en vän till henne, jag har bara träffat honom någon gång innan men han verkar schyst.

    Jag nappade såklart på erbjudandet, och tanken är att det ska ske idag.

    Jag ser såklart fram emot det, men samtidigt börjar jag bli riktigt nervös, nog därför jag är uppe nu istället för att sova.

    Vet inte, ville väl skriva av mig, men om någon har några råd eller annat jag bör tänka på tas det tacksamt emot, är det någon som varit med om något liknande? Var ni nöjda efteråt?

  • Svar på tråden Min tjej ska låta mig testa med en kille
  • Anonym (Ruben)

    ?Kännetecknande för ett samhälle i upplösning är hyllandet av perversioner och dekadens. Så har det varit genom historien och nu visar det sig med all tydlighet även i vårt land.?

  • Anonym (Man41)
    Anonym (Ruben) skrev 2018-07-24 07:21:44 följande:

    ?Kännetecknande för ett samhälle i upplösning är hyllandet av perversioner och dekadens. Så har det varit genom historien och nu visar det sig med all tydlighet även i vårt land.?


    Fck off, din sketna fobiker.
  • Anonym (Örjan)

    Inget för mig men kul med relationer där man ser möjligheter och tillåter varandra leva ut sina lustar och ett stort plus att man gör det tillsammans. Alltid trevligare att dela upplevelser än att behöva smyga och gå bakom ryggen. Blir säkert jättebra och en trevlig upplevelse för alla tre.

  • Anonym (Ked)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-07-24 08:01:36 följande:

    Inget för mig men kul med relationer där man ser möjligheter och tillåter varandra leva ut sina lustar och ett stort plus att man gör det tillsammans. Alltid trevligare att dela upplevelser än att behöva smyga och gå bakom ryggen. Blir säkert jättebra och en trevlig upplevelse för alla tre.


    Det är faktiskt första gången något sådant här händer i vårt förhållande. Men hade min tjej drömt om att få vara med en annan kvinna hade jag givetvis varit okej med det.
  • Anonym (Ted)
    Anonym (Ked) skrev 2018-07-24 08:06:10 följande:

    Det är faktiskt första gången något sådant här händer i vårt förhållande. Men hade min tjej drömt om att få vara med en annan kvinna hade jag givetvis varit okej med det.


    Om hon hade velat vara med en annan kille, hade det varit ok?

    Kul att du får prova med en annan man, berätta gärna om det imorgon.
  • Anonym (Ked)
    Anonym (Ted) skrev 2018-07-24 08:09:38 följande:
    Om hon hade velat vara med en annan kille, hade det varit ok?

    Kul att du får prova med en annan man, berätta gärna om det imorgon.
    Ja, det hade det nog, hade nog gärna varit med själv på ett hörn i det fallet :)
  • Anonym (Me)

    Din fru kunde ju hoppat in i leken. Även om hennes vän är helt gay och inte tänder på henne så kan hon ju hjälpa dig.

    Hur dags idag?

    Lycka till, återkom gärna efteråt

  • Anonym (Ked)
    Anonym (Me) skrev 2018-07-24 09:06:34 följande:

    Din fru kunde ju hoppat in i leken. Även om hennes vän är helt gay och inte tänder på henne så kan hon ju hjälpa dig.

    Hur dags idag?

    Lycka till, återkom gärna efteråt


    Killen är bi.

    Han kommer om en timme, jag sitter här och blir mer och mer nervös. Vi får se hur det går.
  • Anonym (Ked)
    TomNorr skrev 2018-07-24 14:07:44 följande:

    Berätta gärna hur det gick!


    Ja då var det gjort, gick faktiskt bra, nervositeten släppte ganska snabbt faktiskt.
  • Anonym (Bi)
    Anonym (Ked) skrev 2018-07-24 18:32:59 följande:

    Ja då var det gjort, gick faktiskt bra, nervositeten släppte ganska snabbt faktiskt.


    Gick ni hela vägen till penetration?

    Hur tyckte tjejen att det hela var? Bra eller avtändande?
  • Anonym (Ked)
    Anonym (Bi) skrev 2018-07-24 18:47:44 följande:
    Gick ni hela vägen till penetration?

    Hur tyckte tjejen att det hela var? Bra eller avtändande?
    Tja, det var mest oralsex, vi turades om att suga varandra. Jag penetrerade honom men han gjorde det inte på mig, kände mig inte redo för det än.

    Min tjej blev galen av kåthet :D Hon föreslog sen att vi skulle prova på en trekant nästa gång, vilket vi båda tyckte lät som en bra ide.

    Att suga en annan man och ta satsen i munnen var nog höjdpunkten, väldigt tändande, för både mig och min flickvän.
  • Anonym (H)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-07-24 08:01:36 följande:
    Inget för mig men kul med relationer där man ser möjligheter och tillåter varandra leva ut sina lustar och ett stort plus att man gör det tillsammans. Alltid trevligare att dela upplevelser än att behöva smyga och gå bakom ryggen. Blir säkert jättebra och en trevlig upplevelse för alla tre.
    Håller med
  • TomNorr
    Anonym (Ked) skrev 2018-07-24 18:32:59 följande:

    Ja då var det gjort, gick faktiskt bra, nervositeten släppte ganska snabbt faktiskt.


    Jag vet inte om det är något jag själv skulle ville göra, men jag tycker att det är toppen ni experimenterar! Kul att det blev så bra!
  • MrMister82

    Är du inte orolig att du öppnat pandoras box? Att hon kommer behöva större och större kick för att komma igång och bli lika kåt ända tills kanske det krävs att ett helt fotbollslag sätter på dig (gangbang)?  

  • Gubben65

    Du har tur som har en kvinna som låter dig uppfylla dina fantasier du har fått något jag länge drömt om.

  • Anonym (H)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-07-24 08:01:36 följande:
    Inget för mig men kul med relationer där man ser möjligheter och tillåter varandra leva ut sina lustar och ett stort plus att man gör det tillsammans. Alltid trevligare att dela upplevelser än att behöva smyga och gå bakom ryggen. Blir säkert jättebra och en trevlig upplevelse för alla tre.
    Håller med
Svar på tråden Min tjej ska låta mig testa med en kille