Kan man lita på gravidkollens tester?
Hej!
Jag har oregelbunden mens, så vet inte när BIM är men min sista mens första dag var den 26maj. Jag har tagit graviditetstester ifrån gravidkollen som gav svagt streck, hade väl 15 st dom visa lika. Men jag fick aldrig någon stegring vilket fick mig att bli osäker, köpte då cb digital som gav "inte gravid" så kontaktade gravidkollen som envisades om att man inte kan få streck på deras test om inte hcg i urinen. Men fick ändå en 4 Tester test tidigt ifrån dem som plåster på såren. Har nu tagit dem 4 i 4 dagar och alla har visat ett streck som är tydligt om man säger, man kan se dem med en armlängds avstånd ifrån. Maila bilderna till gravidkollen som enbart säger att dem inte ser något streck överhuvudtaget och att testet då är negativt. Eftersom jag inte fått någon stegring på dem heller så borde det ju vara spökstreck men jag tycker dem är för tidiga för att vara det, så lite hopp finns ju ändå kvar. Har testat negativt med testlagret.
Oj vilket långt inlägg, men det jag undrar är om man kan lita på gravidkollens tester? Lägger upp lite bilder på mina tester i hopp om att någon fått liknande.