hjälp mig
Hej! Jag skriver detta för att jag vill få en inblick av vad folk tycker och tänker eftersom jah behöver tips.
Jag och min pojkvän gjorde ett gemensamt beslut att gå skilda vägar herromdagen. På grund av att vi inte kommer överens alls. Förutom att vi inte kom överens om saker så trivdes vi bra ihop och vi hade väldigt roligt och trivdes med honom.
Igår så skrev jag och frågade om vi kunde gå en promenad för o prata om allt. Då svarade han att de inte var en bra idé och han inte ville för att han va rädd o gå tillbaka till något som inte funkade. Svarade då att jag inte heller ville gå tillbaka men vill bara göra ett fint avslut.
Efter mycket diskussion över detta kommer det fram att han tror han gjorde slut med mig och jag svarade bestämt att så var inte fallet utan för mig va det ett ömsesidigt beslut. Han fortsätter med att säga att han gjorde slut och sa att de var för att jag inte gav han den kärleken han förtjänar och inte är snäll. Jag reagerar på detta eftersom det låter som att han försöker få det och låta som att allt är mitt fel?
Förstår ni varför han så gärna vill att de ska vara han som gjorde slut? Eller varför han blir arg på mig när jag skriver att jag är ledsen och har svårt och klara av vardagen just nu. ( hans reaktion är att bli arg och säger att jag är egoist som tror att han mår bra och att han inte tänker ta ut de på hans arbetsplats)
Alltid gett han kärlek alltid berättat för honom hur mycket jag älskar honom. I början av värt förhållande var jag rätt chill med hans temprament ( han blir arg väldigt fort av ingenting). Efter ett par månader började jag säga ifrån på hans beteende ( sa till och med att om du inte skärper dig så vill jag inte vara med dig) då slutade han vara sån. Men ända sen dess har jag enligt honom varit självisk och bara tänkt på mig själv när jag har sagt ifrån.
Förstår ni något av de jag skriver? Hoppas det. Känns som allting ör mitt fel för han har bankat in det i mitt huvud. Och mår dåligt över detta. Vet inte hur jag ska komma vidare eftersom jag känner att jag kunde gjort det bättre.