Anonym (Red) skrev 2018-07-25 14:30:26 följande:
Jo, men så är det! för min del är det en sexuell handling att klä ut sig i kvinno kläder, annars är det lite tråkigt. Det är ett spel och för mig är det att attrahera kvinnan genom att se ut som kvinna och vara som kvinna i leken. många män och kvinnor för den delen har missupfattat det där med män i kvinnokläder, de tror att manlighet sitter i kläder. Jag är rätt dominant av mig som natur, men har ändå ett bohov av att klä ut mig till kvinna i bland. tycker debatten blir lite konstigt och vissa har dålig förståelse. Samtidigt kan de sitta och titta på en drag show och i nästa ögonkast så äcklas de av män i kvinnokläder, lite hykleri tycker jag. jag uppskattar att du är ärlig o säger att du gillar snygga män i kvinnokläder. Jag tror att om inte det estetiska snygga är med när man klär sig i kvinno kläder är det samma sak som att kvinnor som inte har pasande kläder på sig sr inte sexigt ut, där är det ganska lika. har du någon erfarenhet av ämnet (kvinna)?
Ja i början av min relation hände det att min pojkvän klädde sig i tex klänning, smink etc för att jag tyckte det var sexigt. Han var mkt ung och androgyn då.
Numera skulle jag inte tända på att han gjorde det för nu är han äldre och mkt grövre men vill han ha en snygg (kill)kjol får han gärna ha det men det är isf inte för att det är just kvinnligt.
Jag kan tycka att om en feminin man klär sig i kvinnokläder blir han mer manlig, det syns liksom mer då.
Drag är jag väl inte så förtjust i, känns bara överdrivet och väldigt osexigt. Hade varit fula kläder på kvinnor också.