Intresserad av en tjej..
Tjena!
Jag är URUSEL på att ragga/flirta OSV! Jag har haft tre förhållanden och varje har tjejen tagit första steget. Även de få ragg och ONS jag har haft så har det varit så. EN gång har jag tagit första steget och det var utomlands, då kändes de tryggt för jag kommer aldrig se människan igen eller människorna runt om. Så då var det lättare att ta ett nej. Jag förstår att min självkänsla och självförtroende är i botten. Så.... till saken så arbetar jag med en relativt ny kollega, hon kom in till företaget i våras och då hade jag ett förhållande så det var inte mycket till intresse men nu när jag har blivit singel så känner jag ett STORT intresse för henne. Jag kan inte med signaler, hur jag ska tolka saker. Jag tror hon är singel, vi har tät ögonkontakt när vi pratar och vi skrattar mycket MEN och andra sidan så är hon likadan med ALLA kollegor, man som kvinna. Så jag är osäker, men hur kan jag på ett lättsamt sätt visa mitt intresse? Jag skulle ALDRIG kunna fråga om hon vill ta en fika eller dylikt!! Då måste jag ha fått SOLKLARA signaler för att ens våga fråga!! Jag är inte SNYGG men definitivt inte ful heller. Jag ser OK ut, lagom så att säga.
Hur gör ni som? Tips???????