• Äldre 27 Jul 12:10
    3238 visningar
    1 svar
    1
    3238

    blod,missfall efter orgasm? inte ont

    Jag är gravid i vecka 12.


    Inatt när jag låg i sängen var jag kåt Skäms så pass så jag fick kraftiga "sammandragningar" i underlivet som  vid orgasm.  märkte att det blev väldigt vått efteråt och när jag kände efter var det färskt blod där, ganska mkt, som vid mensens första dag ungefär Rynkar på näsan


    gick och torkade bort det och satte i en tampong, ca en timme senare tog jag ut den och det var färskt blod på den (dock bara påp toppen) bytte ut den och när jag vaknade 2-3 timmar senare var det mer brunt blod på tampongen (bara på toppen och nu är det ljusrosa blod som börjar se mer färskt ut igen.  


     


    Inga klumpar kom,har inte ont och det "rinner" inte. Svider dock lite imellanåt i öppningen till vaginan och lite huggande värk snett ovanför naveln. 


    Imorse kom en kompis till mig som är privat gyn hit med en dopler för att lyssna på fosterljud,swoshet från moderkakan och ljudet från navelsträngen låter likadant som alltid. 


    Varken jag eller hon har dock lyckats hjärtljud på bebisen varken innan eller idag. 


     


    Tror ni det finns en chans att bebisen lever ? 


     


    (har ringt 1177 som skulle be gyn ringa mig under dagen men är så orolig)

  • Svar på tråden blod,missfall efter orgasm? inte ont
  • Anonym (K)
    Äldre 27 Jul 12:17
    #1

    Säkert bara ett kärl som brustit. Förmodligen ingen fara för fostret. MEN du ska absolut inte använda tampong när du är gravid. Alltid bara binda!

Svar på tråden blod,missfall efter orgasm? inte ont