• lullis94

    BF mars med syskon

    Hej! Jag skulle vilja skapa en liten grupp kanske max 10 personer,? som kan diskutera allt kring graviditet med andra barnet. Tycker alla forum blir så stora och jag hinner inte läsa allt som skrivs. Tänkte skapa en helt hemlig grupp på facebook för några stycken så kan vi hålla ihop till BF? Någon som är intresserad av detta?

  • Svar på tråden BF mars med syskon
  • lullis94

    Åh va kul! Ännu roligare att alla har barn sedan tidigare som är född samma år :D min son är född i mars 16 och denna bebis verkar ska komma i dagarna kring hans födelsedag. Kanske inte det bästa men efter att ha försökt sedan januari 17 så är vi glad att det gick naturlig väg :)

    Hur mår ni då? Jag har lätt molande värk i nedre delen av magen och lite illamående på mornarna annars känner jag inget än :)

    Behöver era mejladresser tror jag om ni vill vara med i en facebook grupp :)

  • Sa85
    lullis94 skrev 2018-07-29 09:39:53 följande:

    Åh va kul! Ännu roligare att alla har barn sedan tidigare som är född samma år :D min son är född i mars 16 och denna bebis verkar ska komma i dagarna kring hans födelsedag. Kanske inte det bästa men efter att ha försökt sedan januari 17 så är vi glad att det gick naturlig väg :)

    Hur mår ni då? Jag har lätt molande värk i nedre delen av magen och lite illamående på mornarna annars känner jag inget än :)

    Behöver era mejladresser tror jag om ni vill vara med i en facebook grupp :)


    Jag är bara i v. 6 och känner lika lite nu som förra graviditeten. Kanske något runt livmodern typ ligament eller så; samt en aning typ mensvärk runt BIM. Jag kan skicka min mail i Pm tiöö dig. :)
  • sommarsaga

    Jag vet inte riktigt när jag är beräknad. Senaste mens i början av juni men den lille kan lika gärna blivit till i slutet av juni då denna cykel verkligen var knasig med mellanblödningar och sånt och detta var inte planerat. Plussade 11/7 iallafall och jag räknar med att jag är i vecka 7, vill inte räkna mig för långt för skulle bli så besviken om jag blir tillbakaflyttad två veckor hehe.

    Jag mår ganska bra. Mår väldigt illa på eftermiddagarna och blir jättetrött, måste sova varje dag efter lunch för att orka. Annars har jag ont i brösten och lite växtvärk i magen. Har dock inte vågat tro att vi faktiskt ska ha ett till barn, är så rätt för missfall.

    Hur gamla är ni?

  • lullis94
    Sa85 skrev 2018-07-29 13:41:44 följande:

    Jag är bara i v. 6 och känner lika lite nu som förra graviditeten. Kanske något runt livmodern typ ligament eller så; samt en aning typ mensvärk runt BIM. Jag kan skicka min mail i Pm tiöö dig. :)


    Rnligt mina beräkningar är jag i vecka 5+4 :) ska försöka skapa en grupp för oss :D
  • lullis94
    sommarsaga skrev 2018-07-29 14:46:11 följande:

    Jag vet inte riktigt när jag är beräknad. Senaste mens i början av juni men den lille kan lika gärna blivit till i slutet av juni då denna cykel verkligen var knasig med mellanblödningar och sånt och detta var inte planerat. Plussade 11/7 iallafall och jag räknar med att jag är i vecka 7, vill inte räkna mig för långt för skulle bli så besviken om jag blir tillbakaflyttad två veckor hehe.

    Jag mår ganska bra. Mår väldigt illa på eftermiddagarna och blir jättetrött, måste sova varje dag efter lunch för att orka. Annars har jag ont i brösten och lite växtvärk i magen. Har dock inte vågat tro att vi faktiskt ska ha ett till barn, är så rätt för missfall.

    Hur gamla är ni?


    Du tog aldrig ett digitalt med veckoindikator så du fick ett hum då? Jag vill heller inte bli för glad innan jag vet att det lever och växer i magen. Vill att magem ska växa så jag vet att det är något :P men samtigit inte för mycket för jag vill inte bli så stor :P

    Jag är 24 år :)
  • TeamCaz

    Jag är intresserad. Fast dock inte andra barnet. Detta blir mitt fjärde

    Men om det är ok ändå så dyker jag gärna in.

    32 år med 3 pojkar födda 06, 12, 14


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • lullis94
    TeamCaz skrev 2018-08-01 15:06:12 följande:

    Jag är intresserad. Fast dock inte andra barnet. Detta blir mitt fjärde

    Men om det är ok ändå så dyker jag gärna in.

    32 år med 3 pojkar födda 06, 12, 14


    Kul! Skicka din mejladress till mig så ska jag lägga in dig :D
Svar på tråden BF mars med syskon