• Daygamer

Tjejer blockerar mig pga ekonomi?

Hej,

Jag gillar att provocera och skicka bilder på mina 500 lappar ihoppbundna på en våg och visar 3.4 kg till tjejer. Men varje gång de ser bilden så blockerar de mig.

Wtf? Men ofta att de tar åt sig så mycket?

• Svar på tråden Tjejer blockerar mig pga ekonomi?
  • Totinona11

Vadå för lappar? Sedlar eller? Och hur ointressant är du som människa om du väger sina pengar?

• äldreochklokare

räckte det inte med din förra tråd 

• Emerencia

Haha, det är bara den yttersta sedeln som är riktig, alla andra under är från monopolspelet. De tricket kommer du inte långt med.

• Amla07

Du som säger att du lägger upp bilder på dina 5000-kronors måltider också ja. Vet inte om du seriöst försöker ragga genom att visa att du har pengar, men om så är fallet så visar du samtidigt en riktigt skrytsam och billig personlighet. Uppenbart att du inte tror att du kan fånga en snygg tjej genom din trevliga och intelligenta personlighet i alla fall. Pengar är bara intressant om du har bildning, stil och finess med det. Du beter dig som en hallick. Om du verkligen har så mycket pengar som du vill ge sken av så har du väl kommit över dem på något olagligt sätt, typ droghandel. Ditt beteende signalerar noll klass. Helt ointressant och inte heller särskilt provocerande, bara jävligt ointressant. Därför blockar tjejerna dig.

• Themis

1. Säkert en fejkbild och du är ett ganska korkat troll= block

Om vi för ett ögonblick accepterar att det är sant:

2. Det är vulgärt och underklassigt att skryta om pengar. =block
    3. Bara kompletta åsnor förvarar stora summor hemma. =block
    4. Var kommer de ifrån egentligen- är du yrkeskriminell? = block
    5. Är "jag har pengar" det intressantaste du har att förmedla om dig själv? Väldigt fantasilöst, jag tror inte att det är en bra match för någon som har en personlighet. = block

Ring nån bimbo med ducklips som vill bli hemmafru, för det är din enda målgrupp med den metoden. Drömmer

Never mind leg day. Don't skip brain day. /tips från coachen
  • Fiona M

Nej, det är inte pga din ekonomi (...) men jag måste medge att jag är nyfiken på vad du menar att de tar åt sig för?

Svar på tråden Tjejer blockerar mig pga ekonomi?