• Anonym (Nu eller aldrig!)

Vad vill hon med mig?

Vi har pratat på nätet varje dag i par veckors tid. Träffats par gånger & haft sex.

Vi kommunicerar på nätet & när vi träffas.

Hon pratar om framtida saker hon vill göra med mig.

Berättar att hon fastnat för mig rejält & att hon vill bara träffa mig.

Om hon nu tycker om mig som hon påstår varför avbokar hon våra träffar sista

tiden gång på gång?

Alltid är det något som dyker upp som gör hon måste avboka. Ska jag tro på att hon har mycket just nu? Har frågat henne om hon inte vill träffas mer,hennes svar är att hon vill absolut träffa mig "det är bara mycket just nu" Ska jag tro på det?

• Svar på tråden Vad vill hon med mig?
  • Anonym (Lisa)

Det bestämmer du själv. Vad har hon för ursäkt?

Anonym (Lisa) skrev 2018-07-27 22:52:12 följande:

Anonym (Lisa) skrev 2018-07-27 22:52:12 följande:

Hon har ont i huvudet, hon har ont i magen, hon är trött, hon måste hjälpa familjen.
  • Anonym (Kirk)

Själv är jag med om dessa tjejer hela tiden och jag vet faktiskt inte varför. Hon jag pratar med nu kan säga saker som att vi ska flytta till hus tillsammans i framtiden men när man väl frågar henne om att träffas så har hon aldrig tid och föreslår ej heller nya datum.

Jag fattar verkligen inte, Har iaf bestämt mig att inte höra av mig till den här tjejen mer då det känns väldigt fel

• Anonym (m)

Ligg lågt och låt henne ta initiativ till nästa träff.

Anonym (Kirk) skrev 2018-07-27 23:00:16 följande:

Själv är jag med om dessa tjejer hela tiden och jag vet faktiskt inte varför. Hon jag pratar med nu kan säga saker som att vi ska flytta till hus tillsammans i framtiden men när man väl frågar henne om att träffas så har hon aldrig tid och föreslår ej heller nya datum.

Jag fattar verkligen inte, Har iaf bestämt mig att inte höra av mig till den här tjejen mer då det känns väldigt fel

Kan vänta på henne om hon har mycket just nu som hon säger.

Hoppas verkligen hon inte ljuger för att hon är för feg för att säga att hon inte vill träffa mig mer.
  • Shameless

Svårt att veta. Kan ju vara så att det faktiskt har dykt upp saker som har kommit ivägen. Men samtidigt så tycker jag att om man verkligen gillar någon och vill träffa denna så har det hög prioritering. Åtminstone är det så för mig.

Kan ju även vara så att hon är en sån som leker med dig, eller att hon vill att du ska tråna efter henne. Eller att hon spelar svårfångad. Eller så är hon nervös helt enkelt. Svårt att veta som sagt.

Anonym (m) skrev 2018-07-27 23:11:38 följande:

Ligg lågt och låt henne ta initiativ till nästa träff.

Hon har tagit initiativ att vi ska träffas för att sedan avboka det hela. Hon kommer förmodligen fortsätta med det.
  • Anonym (Kirk)
    Shameless skrev 2018-07-27 23:18:32 följande:

Svårt att veta. Kan ju vara så att det faktiskt har dykt upp saker som har kommit ivägen. Men samtidigt så tycker jag att om man verkligen gillar någon och vill träffa denna så har det hög prioritering. Åtminstone är det så för mig.

Kan ju även vara så att hon är en sån som leker med dig, eller att hon vill att du ska tråna efter henne. Eller att hon spelar svårfångad. Eller så är hon nervös helt enkelt. Svårt att veta som sagt.

Så vad ska man egentligen göra när man stöter på dessa typer av tjejer, finns det något generellt?
  • Anonym (m)
    Anonym (Nu eller aldrig!) skrev 2018-07-27 23:22:29 följande:
    Hon har tagit initiativ att vi ska träffas för att sedan avboka det hela. Hon kommer förmodligen fortsätta med det.
    Nästa gång hon föreslår så är det du som avbokar.
    Anonym (m) skrev 2018-07-27 23:29:12 följande:

Nästa gång hon föreslår så är det du som avbokar.

Två gånger av flera gjorde jag som du föreslog & avbokade vår träff,Inte en reaktion från henne att jag avbokade. Hon bryr sig nog inte & jag gör bort mig själv som tror på henne & visar mig förstående. Finns bättre brudar som inte spelar spel. Tycker om henne otroligt mycket tyvärr!!
    Shameless skrev 2018-07-27 23:18:32 följande:

Ja,det är svårt att veta.
  • Shameless
    Anonym (Kirk) skrev 2018-07-27 23:22:38 följande:

Så vad ska man egentligen göra när man stöter på dessa typer av tjejer, finns det något generellt?

De gångerna jag har befunnit mig i TS situation så brukar jag ligga lågt och säga nåt i stil med att 'hör av dig när du vill ses'. Då ligger bollen hos henne. Jag har inte tålamod att jaga tjejer.
  • Anonym (Kirk)
    Shameless skrev 2018-07-28 00:13:31 följande:

De gångerna jag har befunnit mig i TS situation så brukar jag ligga lågt och säga nåt i stil med att 'hör av dig när du vill ses'. Då ligger bollen hos henne. Jag har inte tålamod att jaga tjejer.

I teorin låter de smart! Men Hur många gånger funkar det? :)
    Anonym (Kirk) skrev 2018-07-28 00:36:10 följande:

I teorin låter de smart! Men Hur många gånger funkar det? :)

Tråkigt vänta på en tjej som kanske inte vill när där finns villiga tjejer som vill ses ,ha sex & hitta på saker.
  • Anonym (mmmm)

Det kan vara så att hon inte är så intresserad som du hoppas.
    Det finns också människor som har lite svårt för det sociala, hon kanske blir så nervös att hon avbokar? 

• Anonym (Kirk)
    Anonym (Nu eller aldrig!) skrev 2018-07-28 07:51:13 följande:

Tråkigt vänta på en tjej som kanske inte vill när där finns villiga tjejer som vill ses ,ha sex & hitta på saker.

Ja absolut håller jag med, dock tycker jag det är väldigt många tjejer som är just på det här sättet
    Anonym (mmmm) skrev 2018-07-28 08:08:19 följande:

Det kan vara så att hon inte är så intresserad som du hoppas.

Det finns också människor som har lite svårt för det sociala, hon kanske blir så nervös att hon avbokar? 

Mycket möjligt att de inte är särskilt intresserade, tycker dock det är onödigt att då säga att man vill skaffa hus tillsammans om än så bara med glimten i ögat om de nu inte är intresserade.

Men om det nu är så att hon bara är nervös inför att träffas, vad ska jag göra åt det, hur gör man för att personen ska slappna av?

Jag själv har inga problem alls att träffa nya så själv tycker jag det bara är jobbigt när någon annan inte vågar träffas
  • Anonym (Lollo)

Jag har samma dilemma fast jag är tjej- han är kille. Vi har endast setts två gånger men bägge gångerna var perfekta dejter. Han ville ses igen och han gav mig mycket komplimanger. Jag var liksom inte ens orolig för att vi inte skulle ses igen. Sen skjuts de upp att ses...

Anonym (Lollo) skrev 2018-07-28 09:12:09 följande:

Jag har samma dilemma fast jag är tjej- han är kille. Vi har endast setts två gånger men bägge gångerna var perfekta dejter. Han ville ses igen och han gav mig mycket komplimanger. Jag var liksom inte ens orolig för att vi inte skulle ses igen. Sen skjuts de upp att ses...

Det kan vara att man har mycket just nu, samtidigt tycker jag att den som avbokar får ligga i lite extra med att visa intresse. För det känns som man gör bort sig som inte förstår en eventuellt feg människas signaler att den inte vill träffas mer. Lite höga tankar om sig själv har den som inte vågar avsluta. Det finns roligare att lägga sin tid på än vänta på någon som inte vill.
  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Nu eller aldrig!) skrev 2018-07-28 09:47:02 följande:

Det kan vara att man har mycket just nu, samtidigt tycker jag att den som avbokar får ligga i lite extra med att visa intresse. För det känns som man gör bort sig som inte förstår en eventuellt feg människas signaler att den inte vill träffas mer. Lite höga tankar om sig själv har den som inte vågar avsluta. Det finns roligare att lägga sin tid på än vänta på någon som inte vill.

Jag har frågat vid två tillfällen på sms, om han egentligen inte vill ses mer. Jag anser att det är en öppen fråga som är lätt att svara på. Alltså det går hur bra som helst att svara nekande utan att det blir pinsamt eller jobbigt. Men en gång skyllde han på tiden, den andra på att han var tvungen att landa i sig själv. Men ville inte säga nej.

Visst jag måste acceptera 'landningen' och avvakta, antingen är han en jättefin människa som inte vill ge några falska förhoppningar alls genom att vara avvaktande. Eller så känns det som att han inte är intresserad alls. Jag själv skulle kunna smsa/chatta oavsett om jag behövde paus eller ej.
Svar på tråden Vad vill hon med mig?