• joffan

    Söker fin baddräkt till större kvinnor.

    Jag är en lite rundare kvinna. Inte extremt stor men kanske en XL. Har gått upp 25 kg i vikt på något år bara. Har vart gravid också. Nu är det så att jag vill passa på att bada lite i sommar och söker därför en fysisk butik i stockholm som säljer badkläder till mig som vill dölja både bristningar och dallriga lår. Jag tänker en baddräkt som sitter åt och håller inne fettet, gärn att det är som en liten kjol längst ner så för att dölja låren lite. Alternativt ett par snygga badbyxor för kvinnor med en fin bikinitopp till. Ge gärna tips på affärer ni vet har detta.

  • Svar på tråden Söker fin baddräkt till större kvinnor.
  • Anonym (BBW admirer)

    Varför dölja låren? För andra kvinnors skull antar jag?
    Dallriga lår är något fint, absolut inget som ska döljas. Större kvinnor är vackrast av alla, visa upp låren istället.

    Här får du lite inspiration hur du som stor vacker kvinna kan klä dig på badstranden så formerna framhävs.


  • Anonym (JD)

    Bonprix tycker jag är bättre. Större utbud och så snygga baddräktsklänningar.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-08-16 01:19:44 följande:

    Varför dölja låren? För andra kvinnors skull antar jag?

    Dallriga lår är något fint, absolut inget som ska döljas. Större kvinnor är vackrast av alla, visa upp låren istället.

    Här får du lite inspiration hur du som stor vacker kvinna kan klä dig på badstranden så formerna framhävs.




    Tack å fint skrivet av dig. Jag vill dölja låren för min egen skull. Jag trivs inte i vanlig bikini då jag själv ogillar mina lår. Men jag hittade en superfin baddräkt tillslut. Och nu tycker jag tom. Att det är roligt att bada.
Svar på tråden Söker fin baddräkt till större kvinnor.