• Anonym (Anonym)

Vitt tjockt kladd i underlivet: HJÄLP!

Hej! Jag upptäckte idag att jag har något tjockt vitt kladd i underlivet, konsistensen är som en riktigt tjock lotion. Ibland är det även som små ?bollar? där inne.

Jag misstänker att det kan vara svamp, men jag känner inte av någon smärta eller klåda, bara det vita runt och i slidöppningen. Jag tror att jag kan ha haft detta i flera dagar då ?kletet? inte hamnat i trosorna utan ?fastnar? i slidan. Jag vet inte vad jag ska göra och är väldigt orolig över detta. Vet någon vad detta kan bero på och vad jag ska göra? Är det vita flytningar eller nått annat?

• Svar på tråden Vitt tjockt kladd i underlivet: HJÄLP!
  • Anonym (.)

Låter som helt vanliga flytningar enligt mig. Om du haft svamp så är det mest troligtvis att det kliat, svidit och flytningarna hade haft en konsistens som keso ungefär. Och i vissa fall även luktat annorlunda. 

• Anonym (Anonym)

[quote=78922322][quote-nick]Anonym (.) skrev 2018-07-29 17:11:03 följande:[/quote-nick]Låter som helt vanliga flytningar enligt mig. Om du haft svamp så är det mest troligtvis att det kliat, svidit och flytningarna hade haft en konsistens som keso ungefär. Och i vissa fall även luktat annorlunda. [/Hej! Är det inte konstigt då att de helt plötsligt ändrar färg, konstisens och lukt? Jag har aldrig haft liknande flytningar förut. Tycker även att det ser äckligt ut och det är hur mycket som helst :/]

• Anonym (Anonym)
    Anonym (.) skrev 2018-07-29 17:11:03 följande:

Låter som helt vanliga flytningar enligt mig. Om du haft svamp så är det mest troligtvis att det kliat, svidit och flytningarna hade haft en konsistens som keso ungefär. Och i vissa fall även luktat annorlunda. 

Hej! Är det inte konstigt då att de helt plötsligt ändrar färg, konstisens och lukt? Jag har aldrig haft liknande flytningar förut. Tycker även att det ser äckligt ut och det är hur mycket som helst :/
  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2018-07-29 17:11:03 följande:
    Det tycker jag med.
  • Anonym (.)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-07-29 17:41:18 följande:
    Hej! Är det inte konstigt då att de helt plötsligt ändrar färg, konstisens och lukt? Jag har aldrig haft liknande flytningar förut. Tycker även att det ser äckligt ut och det är hur mycket som helst :/
    Flytningarna ser annorlunda ut dag för dag och cykel för cykel. Jag är nästan helt säkert på att det är ingenting du behöver oroa dig för! :) Mina flytningar (innan jag blev gravid då), såg olika ut dag för dag och ibland var de rinnigare och ibland kunde de vara tjockare och segare precis som du förklarar :) 
Svar på tråden Vitt tjockt kladd i underlivet: HJÄLP!